2011. augusztus 15.

hiperkarma

a tegnapi Szigetes élmények egyik legjobbika az volt, hogy végre láttam Bérczesi Róbert zenekarát, azaz a Hiperkarmát élőben zenélni. nem volt a koncertben semmi botrányos vagy nagy volumenű dolog, viszont volt annál több dal régi dal. meg emlék, meg ütős dalszöveg.

ha jól emlékszem olyan 15 évesen voltam halálosan szerelmes a frontemberbe, meg az egész Hiperkarmába. akkor persze nem értettem a dalszövegeket, de kívülről tudtam őket. most, hogy újra elkezdtek koncertezni jó pár év szünetelés után meg kell állapítsam, hogy kívülről tudom még mindig az összes dalukat és már nem vagyok szerelmes Bérczesi Robiba, de még mindig jó őt hallgatni. és újra vannak friss dalok, úgyhogy volt új élmény is a tegnap esti koncerten. Robinak meg hatalmas nagy respect amiért végigtolta a koncertet. szegényt, tegnap dobta a barátnője. egy két-dalt elég szar lehetett neki elénekelnie.

például az Üres-t.

de végigcsinálta, meg én is. igaz azért úgy mérföldekkel könnyebb, hogy ott vannak az ember barátkái, akik viccesek és nem hagyják, hogy a koncerteken csak úgy álljon ott összetörve egyedül, hanem húzzák ugrálni meg ilyenek. és az ilyeneken van a hangsúly, mert kegyetlen dalok mindig vannak meg lesznek.



"veled álmodni könnyebb mint egyedül ébren vagy valaki mással. jobb lesz"

3 megjegyzés:

Ildikó írta...

Én nem szeretem a Hiperkarmát. :$

Eshton írta...

Hiperkarma (L) remelem egyszer en is meg tudom nezni oket eloben

A. írta...

Alapvetően én sem szeretem,ugyanakkor Robit tisztelem,hogy kimászott a gödörből. Az Üres amúgy az egyetlen szám,ami tetszik tőlük,viszont képtelen vagyok bőgés nélkül meghallgatni..