2011. augusztus 28.

mindenki házasodik

a hétvégén a falunkban 3 lagzi is volt, amiről tudok, bár egyiken sem vettem részt. ellenben szombaton nagy utat tettem meg, hogy ott legyek 2 barátom esküvőjén. Imola és Pisti csodásak voltak. szépek, elegánsak, boldogok és szerelmesek és ez a nap csak róluk szólt!

átvonatoztam az egész napot, csak hogy lássam őket, ahogy kimondják a boldogító IGEN-t. nekem az sokat jelentett, hogy ott lehetettem, nekik még többet, hogy megélhették a családdal, barátokkal együtt ez a jeles alkalmat. nem hiszek a házasság intézményében (sajátomban már egyáltalán nem) de mások boldogságában annál inkább! már a megismerkedésük előtt ismertem Imolát, aztán becsatlakozott az életébe Pisti és teljesen kiegészítették egymást. elég sok mindenen mentek keresztül és ahogy ott megfogadták a "jóban rosszban kitartok melletted" részt tudom, hogy ez náluk így is lesz. mert kiegészítik egymást és megérdemlik a boldogságot (bár azt sosem adják könnyen manapság) és egymást.

az pedig, hogy ebben az egészben én is egy kicsit részt vehettem olyan elmondhatatlan jó dolog.

Nincsenek megjegyzések: