2011. október 22.

:)


szóval most mosolygok, néha csak úgy magamban, néha mással/másokkal együtt. jó dolog! elég régen nem történt velem ilyen. persze szoktam mosolyogni, de nem így, meg nem ennyit. nehéz is megszokni egyébként, az utóbbi jó pár hónapban inkább az ellenkezőjét csináltam ennek. persze voltak jó időszakok, de mindig a rosszból volt több. vagy lehet hogy nem, csak én azokat jegyeztem meg.

ellenben a mosolygást kiváltó tényezők nagy dózisban érnek mostanság és néha azt sem tudom milyen nap van, mit csináltam előző nap és egyáltalán mi lesz holnap. de nem is gondolkozom ilyesmin, csak mosolygok bele a világba. meg is kaptam nemrég, hogy szeretik hallgatni ha nevetek, meg jó ha mosolygok. úgyhogy igyekszem ehhez tartani magam :)

2 megjegyzés:

Borsos István írta...

maradjon így :)

Imola írta...

Tökéletesen egyet értek az előttem szólóval! :)