2011. november 25.

maradj pozitív!

minden reggel elmondom ezt a két szavas mondatot (kiegészítem a minden rendben lesz résszel) és már majdnem annyira jól megy, hogy el is hiszem.

jövő hét szerdára igyekszem nem gondolni és nem tájékozódni a témában. amióta kinyögte az orvos, hogy biopsziára készüljek fel, azóta érzem a kínzó késztetést, hogy pontosan utánanézzek a dolgoknak, hogy hogy is mennek az ilyen műveletek, de egyszerűen nem bírom megnyomni a keresés gombot a google-ben. pedig érdekelne mi vár rám, de inkább nem teszem mert így is úgy meg vagyok ijedve, hogy valami hihetetlen.

fennáll a gyanúper, hogy anyukám úgy fog vonszolni majd végig a sötét és hideg várótermen át, hogy kábé úgy fogok közben üvölteni mint egy kis sakál. (persze nem így lesz, mert úgyis végigcsinálom kevésbé hangosan, mert nem akarom magamat égetni 25 éves fejjel) és úgyis kideríti a fantasztikus orvostudomány, hogy makkegészséges vagyok, mert AZ VAGYOK nincs mese!

és mindeközben KIBASZOTT POZITÍV IS EGYBEN!

(köszi a sok aggódást, mindenki nagyon cuki. jó tudni, hogy csilliónyi ember fogná a kezem a vizsgálatok alatt, meg tök sok pozitív dolgot kaptam. azt viszont szeretettem volna elkerülni, hogy mindenkinek erről kezdjek el magyarázni, ezért lett blog, meg lesz még néhány post. nekem is jobb ha valahol írok erről pár mondatot, mert jobb ha más is olvas a világ kevésbé vidám dolgairól. igaz elég béna vagyok abban, hogy leírjam azt a sok dolgot ami bennem kavarog, de nézzétek el! ez a blog úgyis terápiás céllal üzemel még mindig. noh nem nyavalygok tovább! jóéjt!)

2 megjegyzés:

art3mis írta...

ugyesbogar :* <3

Ildikó írta...

Persze, hogy makkegészséges vagy! :)