2012. február 20.

ágynemű

szeretek ágyneműt húzni.

ha lehetne naponta fel és le huzigálnám és szebbnél szebb huzatokba öltöztetném a kis párnámat, a nagy párnámat és a takarómat. otthon dupla ágyneműm van és hatalmas francia ágyam. itt az albiban is 2 személyes kanapén alszom, bár csak egy ágyneművel rendelkezem. eddig nem igazán éreztem szükségét, hogy kettő kéne. nincs állandó alvótársam, akit be kéne takargatnom és aki nagyon igényelné a kispárnát-nagypárnával és paplannal, így a plüsspandának aki mellettem pislog esténként nem teszek ekkora luxust, hogy kettőt húzok fel.

az ágyneműhúzás jó dolog.

kiveszed a szekrényből a kimosott és jó illatú huzatot és ügyesen megkeresgeted a csücsköket, megfogad a paplant és belehúzod, majd a gombokkal szenvedsz kicsit és egyiket a másik után begombolod. van ahol érdekesek a gombok (belső gombolás, külső gombok), van ahol csak be kell hajtani és gombok sincsenek csak zipzár, vagy csak elég behajtani. nekem a gombolós ágyneműhúzási művelet elég gyorsan megy, biztos az évek meg a rutin, hogy nagyon sokáig kettőt húztam mindegyikből és egyedül csináltam általában. nincs ágyneműhúzó technikám csak úgy gyorsan kész leszek vele aztán eljön a legjobb része az egésznek.

a frissen húzott ágyneműbe belehemperegni 2 perc instant boldogság.

póló rövidnadrágban a harci szerelés, majd az ágy mellé állok és belevetem magam a frissen felhúzott huzatok közé. szagolgatom a párnát, magamra húzom a takarót, ami tök jó hűvös ám mégsem fázok benne. a bőrömhöz hozzáér a puha anyag én meg végig mosolygok. 2 percig boldog vagyok.

nemrég húztam ágyneműt másnál, ma itthon is. 2x2 percig boldog voltam.

nem mintha amúgy szomorú lennék, csak ez ma egy ilyen nap volt. kicsit elcseszett, de nem tudom mitől és miért.

amit most a legjobban várok az az, hogy végigaludjam az éjjelt a frissen felhúzott ágyneműmben nyugodtan. talán ma sikerülni fog nem úgy mint az előző estéken. holnap meg új nap, új esélyek és új remények ahogy tartja a mondás(om).

1 megjegyzés:

Joe írta...

Én is ágyneműhúzásfétisben szenvedek, eccer rendezhetnénk egy közös ágyneműhúzás twittertalit ha gondolod ( :