2012. március 21.

szelíd sziget a bánat

pont egy éve volt a Coelhoday, amit egy flamewar indított el a twitteren és sok visszacsatolás után megszületett belőle az InstantCoelho generátor. ma erről volt egy előadás a MeetOff-on és a preziben felvillant azon a napon írt egyik Coelho-s tweetem.

"a titkok olyanok mint a leszálló köd. sejtelmesek és egyszer csak elárasztanak, hirtelen, ahogy a nap alábukik a horizonton #coelhoday"

egyébként a tweet kapcsolódott valamihez, ahogy az összes dolog lenyomata az érzéseimnek a web2-ben, de ezt inkább ki se fejtem, mert semmi jelentősége nincs már. akkor volt, 1 éve.

bemásolok egy igazi Paolo Coelho-s idézetet, csak hogy érezzétek az igazi spirituális erőt meg a zent.

"A szavak papírra vetett könnyek. A könnyek kicsorduló szavak. Nélkülük egyetlen öröm sem ragyog, egyetlen bánat sem ér véget." (Paolo Coelho-Alef)

jah és ha már bánat akkor küldeném a Kiscsillag számot azoknak, akiknek már van jegyük a 30-ai koncertre. nekem nincs, mert sikerült addig várni míg elfogyott az összes, én meg fasz voltam szokás szerint. tanulság: nem szabad sosem másra hallgatnom, csak önmagamra meg a megérzéseimre. lehetne akár ez is egy Coelho idézet, de inkább nem írok további okosságokat, mert aki bort iszik az ne prédikáljon vizet.




"Sziget a bánat, ma sokan jöttek.
Nagy a kínálat, melegedjé' meg!
Ott van egy szép lány, tuti bánatos,
mondd neki, talán, hogy:
Nem kell mindig sportkocsikba ülni,
Vécédeszkán porokat az orrba tűrni,
Vidámnak lenni, folyton csak vidámnak.
Jajj, de nehéz lehet...
Szelíd sziget a bánat."

Nincsenek megjegyzések: