2012. április 4.

instant karma

először is: küldeném!




másodszor: nagyon unatkoztam, ezért meghallgattam 10x a Sugarloaftól az Instant karma című dalát, aztán mivel nem volt a neten dalszöveg, gyorsan leírtam és beküldtem a zeneszövegre.

harmadszor: vannak tanulságok, majd ha lesz kedvem/időm leírom őket. ennek az ideje akkor fog eljönni ha nem kapok agyfaszt közben különböző emberektől, webkettőtől és ilyenektől.

egyébként meg sokat mosolygok, néha magamtól is sikerül, néha ki kell kényszeríteni. 

Olyan hűh de bölcs ez a nagyvilág
Az agyamra száz graffitit firkál
Belehülyülök annyi a jó tanács
Hogy mitől lehetek más
Nem kell, sem brand, sem trend
Csak rend, kint bent
Nincs east, west
Az ember észt-veszt

Nyomják , tolják jól arcba bele
Blablablablablabla
Nyenyenyenyenyenye

Majd én magamnak megmondom mi a jó
Online most nem kell várnod, vásárolj instant álmot
Egyik fülemen be, másikon ki a szó
Évától hoztunk almát , rendelj most instant karmát

Ezer fokon már olt az agymosás
Nincs fék, nincs felfogás
Csak köpöm vissza még én is a szent igét
Pedig nem hiszem rég


Hisz nem kell
Nem kell sem brand, sem trend
Csak rend kint bent
Nincs east, west
Az ember észt-veszt

Nyomják tolják beléd a szólamot
Miért folytatsz vesztes harcot
Húzunk rá műbőr arcot


Majd én magamnak megmondom mi a jó
Online most nem kell várnod vásárolj instant álmot
Egyik fülemen be, másikon ki a szó
Évától hoztunk almát , rendelj most instant karmát

Nincsenek megjegyzések: