2012. május 30.

unom

én:  az UNOM című dal tökéletes az estére 
én: mindent unok
nemén: láttam twitteren
én:  de legfőképpen magamat
nemén: azt nem tudom, hogy csinálod
nemén: mert te megunhatatlan vagy
nemén: !

pedig most éppen az történik, hogy unom magam.

vagyis azt, ami néha vagyok. nem mindig, csak bizonyos időnként. most nagyon ilyen szenvedős hetem van. megspékelve hullafáradtsággal, kék-zöld foltokkal a testem különböző pontjain (nem tudom hogy kerültek oda. mindent tagadok!), izomlázzal és az arcomon jelentkező gusztustalan hólyagokkal (herpesz). pont úgy nézek ki mint akit szájbavertek. csodás! kész fertő vagyok! zacskót a fejemre, hullazsákot a testemre és lehet elföldelni momentán minden jobb mint ébren lenni és csinálni a dolgaimat.

majdnem szabadságot vettem ki a hétre, annyira nem éreztem azt, hogy kedden emberek közé tudok/merek menni. persze már szerda este van, egymás után töltöm ki az unalmas kresz teszteket (a bukást előre borítékoltam már, nem izgat) és még élek, igaz unom magamat.

még az evést is unom. igaz meglehetősen problémás mostanság ez is. hétfő óta nem ettem effektív semmit sem igazán fagyasztott málnán kívül. azt valahogy nem tudom megunni.

ettől függetlenül, hogy nehogy belehaljak a saját magam megunásába betábláztam magam a hétvégére szokás szerint. (holnap 2 koncertre megyek az A38-as hajóra, pénteken IKEA ebéd (ha már kedden kimaradt) főzdefesztivál, belvárosi fesztivál, szombaton szintén Szabadság tér és koncertek, születésnapi buli, vasárnap Quimby koncert.)

szóval addig igyekszem nem elunni az életemet. mert amúgy nem unalmas, én is tudom ám, meg azt is hogy ez nagyon vekengősre sikerült, pedig mindenjó mindenszép, mindenhalad, mindencsodás csak ma unom az életemet és cserélném máséra. (csak ezt nem lehet) 

bónusz: hallgassatok ti is Quimby-t mert jók.




unom a doktort, unom a gyógyszert
unom a szexet és unom az óvszert
unom a dealert, unom a pápát
a szentelt vizet és a marihuánát
unom a pincért a sarki bárban
unom a tévét a hálószobában
unom a gitárt, mer' annyira hamis
unom e dalt s benne magamat is

Nincsenek megjegyzések: