2012. június 9.

medencékbe ugrálás

"így kéne minden pénteknek kezdődni" - hangzott el így szombaton hajnali egykor ez a mondat az éteren keresztül, és tényleg! 

ugyanitt: az előző postom rekord látogatottságot ért el. vérszagra gyűlik a nép, mindig is tudtam! azóta kicsit jobb a helyzet. több ember van aki kezelgeti a törékeny kis lelkemet, meg biztat, hogy lesz ez még így se. tudom már mi az a közös megállapodás, végkielégítés és van leszerelő lapom meg lesz külsős munkám. volt flémver a twitteren, volt hihetetlen mennyiségű visszajelzés, komment, bátorítás, emailt, csetike és kedvesség, ajánlat. (mindet köszönöm! <3) annyit tudok jelenleg biztosan, hogy valahogy szerzek munkát, valahogy boldogulok majd továbbra is, mert erős lány vagyok és végigviszem azt amit szeretnék. és tudom, hogy valahol valaki meglátja majd azt bennem, amit egy kicsit néha én is elhiszek magamról. jobb napokon. péntekenként például. 

ugyanitt2: nagyon nyár van, nagyon fura dolgok történnek nagyon hirtelen én meg nagyon szeretném, hogy minden jó legyen. 

ugyanitt3: ellenállhatatlan vágyat érzek napok óta, hogy medencékbe ugráljak fejeseket (holott sosem tudtam, csak hasasokat meg elbénázott szaltókat ugrani.) de nem félek és akkor is ugrom ha nagyon magasan van a dobogó és nagyon mély a medence vize!



Nincsenek megjegyzések: