2012. augusztus 25.

hot and cold

csináltam új blogfejlécet, és beleírtam az idézetet, amit már több éve használok a bloghoz. a fejlécsztorihoz nem tudok semmi újat kitalálni, így is nagyon béna lett, és egyébként is lusta voltam fontokat letölteni és dizájnolni jobbat meg szebbet.

fekete-fehér lett az új sablon, ami nagyjából kifejez engem is. amúgy ez az egy sor a fejlécben Katy Perry Hot and Cold című dalából való. nem tudom miért szeretem, de valami hasonlót jelenthet ez a pár sorocska. (szar vagyok angolból, ne várjatok világmegváltó fordítást)

Someone call the doctor
Got a case of a love bi-polar
Stuck on the roller coaster
Can’t get off this ride

Valaki hívjon orvost
Bipoláris szerelemben szenvedek
Fenn ragadtam a hullámvasúton
És nem tudok kiszállni 

Sokszor érzem magam én is hullámvasúton, ahonnan nem tudok leszállni, sokszor vagyok szerelmes feleslegesen és reménytelenül, úgyhogy ez illett ide. hátígy!

3 megjegyzés:

Mimozagirl írta...

Nekem tetszik ez a fejléc! :)

Ildikó írta...

Nem tudom, miért gondolod, hogy fekete-fehér vagy, szerintem nagyon is színes!!! Tetszik a fejléced amúgy, csak kicsit színezd ki. :)

Judy írta...

Ildikóval értek egyet, abszolút nem vagy fekete-fehér, és ahogy olvasni lehet, a napjaid sem azok... :) vegyél erőt, csajszi, aztán csak előre! amúgy szép lett a blog. :)