2013. február 28.

álmatlanság

tudjátok milyen az amikor tele van az agyad és folyamatosan járatod a megoldandó dolgokon és ez miatt nem tudsz aludni? 

az megvan amikor próbálnád kiüríteni, hogy 1 órára legalább vissza tudj aludni / el tudj aludni, de nem megy?

nekem évente többször hónapokig vannak ilyen időszakaim. a mostani már tart néhány hete. reggel korán felkelek és csak szenvedek az ágyban, hogy visszaaludjak. napközben persze csinálom amit kell (még mindig ezerrel munkát keresek, motivációs leveleket írogatok stb..stb..) aztán igyekszem nem széthullani egy-egy visszautasítás után. délután persze jön a holtpont, amikor próbálnék pihenni, de inkább abbahagyom, mert nem megy. egyszerűen nem megy.

álmatlanság van és ennek nálam főként érzelmi okai vannak. kéne valami relaxációs technika, hogy hajnali kettőkor ne azon kattogjak, hogy mi lesz velem másnap, harmadnap és úgy egyáltalán a következő héten vagy ebben az évben. nem érzem magam biztonságban az életben, minden olyan illékony és törékeny. szeretnék úgy felébredni reggelente, hogy kipihent vagyok és nem parázom a holnapon.

persze lehetne rosszabb is minden, de azért ott van bennem a folyamatos stressz. most új dolgokba is belevágok és majd próbálok megfelelni ott is és ezzel még több stresszt okozok magamnak. kicsit parázok is azon, hogy mi lesz, meg ott a bizonyítási vágy, és benne van ebben a siker és a bukás is.

de menni fog. mert miért is ne? az álmatlanság meg majd elmúlik és az sem fog zavarni reggel, hogy fél 6-kor úgy csipognak a madarak a tavaszi napsütésben, hogy legszívesebben lelődözném őket. 

ehhh!

amúgy a magánélet köszi szépen a legnagyobb rendben van, írhatnék erről is postot, de én most inkább egy kicsit picsogni szerettem volna. 

amúgy itt a Magashegyi Underground új videóklipje. enjoy! 
ebben a rinyablogban, most úgysem volt megfelelő tartalom.

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Szia! Szeretem ezt a számot! :) Bár az álmatlanság nem vicc. Én nem rég hallottam egy technikáról, ami több szempontból is nagyon jó, néha szoktam vele próbálkozni, és elég relaxív: autogén tréning. Olvass utána. (Ismerek olyat, akinek bevált.) Puszillak