2013. február 6.

beleszeretek egy érzésbe

tudjátok vannak dalok, amik első hallgatásra instant szerelmek lesznek. nah nekem ez ma ilyen volt, úgyhogy muszáj megosztani az érzést valakivel, még ha nem is hiszem, hogy túlzottan sokan végig is hallgatjátok. de hát ha lesz ember, aki szintén egy kicsit megszereti, átérzi, átéli a dalt, vagy elgondolkodtatja, lenyugtatja, megmosolyogtatja mint engem ma. szóval hajrá!

(btw: köszi Sesam, hogy felhívtad rá a figyelmemet!)

több dal Boggie oldalán ITT

csak vártam és kértem, hogy múljon a nyár
szerelembe is estem, pedig nem vágytam rá
elbújtam és vártam egyedül néztem bátran
tavirózsából ittam az ég kék szavát
megcsillan megvillan eltűnik elillan
suhanó szellő fújja a felhőt tovább

fénybe burkoltba éj
fényesség, 
takaróm alatt bújt el a nyár

csak vártam és néztem, hogy nő a homály
berepültem a fénybe
szentjános bogár
megálltam a réten, nem féltem csak néztem
az istent és kértem, ne kísérten tovább

megcsillan megvillan eltűnik elillan
suhanó szellő fújja a felhőt tovább

fénybe burkoltba éj
fényesség, 
takaróm alatt bújt el a nyár

beleszeretek egy érzésbe
beleszeretek egy kétségbe
most élek, nem félek

Nincsenek megjegyzések: