2013. május 21.

mások boldogsága

ez az élmény, amikor látod mások boldogságát, ez ez ez annyira jó és megható dolog. szeretek részt venni ilyenben és megtapasztalni ezt. ilyenkor hiszem és tudom, hogy a világ sem annyira szörnyű, mert vannak jó emberek és örök élmények.

a hétvégén voltam Ildi és Zsolti esküvőjén, ahol testközelből megtapasztalhattam milyen is az, amikor két szerelmes kimondja a boldogító igen-t. Ildit már nagyon régóta ismerem, és ezáltal Zsoltit is. nekem mindig is egy pár voltak és most hogy már férj és feleség lettek még jobban hiszek abban, hogy a boldogságot meg lehet találni és ha két ember ennyire összepasszol, akkor abból csak jó dolgok sülhetnek ki.

a nagy napjuk is tökéletes volt. külső szemlélőként nem vettem észre semmi fejetlenséget, pedig a több mint 100 tagú násznépet kontrollálni nem kis feladat lehetett. mindent megszervezni, lefixálni, megoldani, feldíszíteni, megsütni, kipakolni, eltervezni, végrehajtani. le a kalappal, hogy olyan tökéletes lagzit élhettünk át, ami örök emlék marad mindenkinek, főleg az ifjú párnak.

és az, hogy láthattam, hogy Ildi meg Zsolti ilyen boldogok és szerelmesek egymásba ez mindent megért. nem bőgtem végig a lagzit, de sokszor elérzékenyültem. meghatóak voltak a beszédek a lánykikérőnél, amit Ildi öccse mondott, az anyakönyvvezető is szép idézetekkel adta össze őket, plusz volt egy kis vetítés róluk, ami mindenkinek az arcára mosolyt csalt. 

szóval mások boldogsága miatt örülök mostanság, de mellette én is boldog vagyok. talán ezért sem volt blog az elmúlt hetekben, mert nincs miről vekengeni. írhatnék a napi nehézségeimről (meg a kihívásokról, vagy arról, hogy néha olyan fáradt vagyok a sok munkahelyem miatt, hogy állva el tudnék aludni a villamoson) de minek tenném? összességében azt hiszem, hogy az életem jó irányba halad, sokszor ér szerencse, szeretnek és szerethetek én is. szóval minden jó.

ez a post meg elég nyálasra sikerült, de ez van :)

"

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Hát ezt a bejegyzést most fel kellett olvasnom Zsoltinak. Köszönjük! ^^ A szám pedig tökéletes választás!