2009. augusztus 30.

HotDog restart :]

Húh tegnap a nagy munkában nem is írtam semmi normális postot , se este se délelőtt.

Mondjuk nem sok időm volt felesleges, ami volt akkor aludtam :) Ugye tegnap szombat is munkanap volt, reggel pár óra alvás után bementem melózni, de alig voltak bent. Látszik, hogy senkinek sincs ínyére a szombati melózás :D Délelőtt kábé nem csináltunk semmit sem mert még nem volt tesztelhető állapotban az oldal, így gyorsan elszaladtam a mekibe, és hoztam kaját nekem meg Petinek. Mire visszaértem már tudtunk is haladni. Nem sok hibát találtunk úgyhogy délután kiderült hogy egy 3 órás vizsgálat után visszaállítják az oldalt esre 8 felé. A szokásos időben eljöttünk Petivel, és itthon egyből az ágyba vetettem magam. Felhúztam 8-ra az órát de tovább aludtam. Mondjuk nem volt gond mert HotDog csak 9 lett kábé. Utána meg megállási munka folyt a részemről fél 1-ig. De ekkor meg nem tudtam az oldal és úgysem használni rendesen mert futottak a scriptek és nem volt mindig biztos a működése :D Úgyhogy aludtam inkább. 10-kor csak sikerült ma felkelnem., de azóta a gép előtt ülök. És most eljött az a pont hogy hiába a kávé újfent álmos vagyok. Úgyhogy próbálom kipihenni most magam és délután újult erővel megpróbálkozni a dolgok helyrerakásával. Meg a rendrakással. Mert durván kupit hagytam a szobámban. Pedig itthon sem voltam...

Biztos valakik titkon bejárnak a szobámba és csokipapírokat könyveket meg ruhákat szórnak szét itt ott. Nah majd jól lebuktatok őket ;)

Tényleg már megy a másik blogom is, megvan minden régi postom. Itt sem hagyom abban az írást, meg ott sem. Asszem menni fog, úgyis grafomán vagyok mi a szösz ^^

Amúgy meg respect mindenkinek a HD leállás alatt nyújtott türelemért, munkáért. Köszi hogy kitartottatok. Szerintem ez az egy hét kurvára nem volt egyszerű. De ahogy nézem minden nagyjából megvan és nem érte kár a rendszer. A látogatók meg visszajönnek, teszünk róla ;)

Nincsenek megjegyzések: