2009. augusztus 30.

Jó dolog a webcamera :)

Örülök, hogy feltalálták a webcamerát. Igaz nekem nincs, de Dávidnak akad egy otthon, és most bekapcsolta és végre láthattam a kis aranyos fejét :) Meg a mosolyát. És ez jól esett most nagyon nagyon. Már úgy hiányzik, de szerencsére már csak 5 nap és láthatom. Végrevégre!

Furcsa, hogy távkapcsolatba kezdem, sosem gondoltam volna, hogy majd menni fog, meg hogy lesz egyáltalán egy ilyen ember aki ugyanezt velem is elképzeli majd egyszer. Bár lehet, hogy rosszul csinálom, mert túlzottan nehezen tudom megszokni, azt hogy nincs velem, de azt hiszem igyekszem. Szerencsére most jobb a helyzet, hogy láthattam, meg az hogy mindig elérem őt msn-en, nem úgy mint mikor még a gólyatáborban volt.

Remélem, hogy hamarosan eljön az az idő amikor is, nem kell webcamerát használni ha látni akarom őt, hanem egyszerűen fogom magam és mondjuk néhány métert teszek és jól megölelgetem :D Akkor más lesz a helyzet mint most. Bár lehet hogy ebben ez a szép :)

Furcsamód másféleképpen szeretek mint 6 éve, vagy mint 1 éve, de ez egyáltalán nem zavar mert ugyanolyan jó, sőt jobb is :)
És örülök ennek az egésznek, és nem érdekelnek a távolságok, mert szerelem van, az meg legyőzi az akadályokat tartja a mondás ;)

Nincsenek megjegyzések: