2009. augusztus 31.

Veszélyes az egész világgal haragban lenni. (Bulgakov)

És én meg most az egész világra haragszom. Utálom ha nem úgy történnek a dolgok ahogy szeretném. Utálom a tehetetlenséget, azt az érzést amikor úgy hiszem minden megteszek egy érdekében de nem úgy sülnek el a dolgok. Nem szeretem a bürokrációt, azt, hogy máson múlnak a dolgok.

Nem szeretem amikor megkérek valakit és baszik arra mit mondok. Utálom lecseszni / vagy csesztetni az emberek, de néha nincs más módja. De még így is nehéz. És bennem van ma ez a harag és most szar.

Remélem este jól kialszom magamból és más lesz a világ reggelre :) Adja az ég mert ha nem ennek böjtje lesz még. Valakin le fogom vezetni és annak nem lesz kegyelem az fix!


Találtam még egy idevágó idézetet elfér úgyhogy bemásolom:

Sose haragudj meg arra,

Ki durva szóval megsebez.
Tudom jól, hogy fáj a sértés,
Valld be, a fontos mégsem ez.
Hidd el nekem, senki nem rossz,
Hidd el, jók az emberek,
Valakiért mindenki harcol,
Valakit mindenki szeret.


Victor Hugo

( de miért olyan nehéz felfogni ezt a néhány sort?? )

Nincsenek megjegyzések: