2009. október 6.

A belső szépség az, ami lehetővé teszi, hogy szeresd magad. Ha szereted magad, teljesen önzetlenné válsz. / Tierney Gearon /

Én azt hiszem szeretem magamat :) Mármint nem azt, hogy tökéletes vagyok, mert az sosem leszek. Csak azt amilyen vagyok.

Ismerem a hibáimat,és tudom, hogy türelmetlen vagyok, sokat dumálok, idegesítő vagyok, tudálékos, információhajhász és mániás. De mindezek ellenére így szeretem magamat, és talán ahogy az idézet mondja innen is árad az önzetlenség amit birtoklok.

Nem nagyon ügyek ezek, nem úgy vagyok önzetlen hogy szórom a milliárdokat a segélyszolgálatoknak (bár úgy tehetném) hanem, hogy kis dolgokban segítek másoknak. És nem várok cserébe semmit. Elég a tudat, hogy én is kérhetek és ha ők tudnak segítenek hasonló módon mint én tettem értük.

A mai jó cselekedetek is megvoltak, úgyhogy nyugodtabban alhatok. Nekem ez kell a lelkibékéhez nah!

Hülyeség?
Lehet!
De úgysem vagyok tökéletes :)
Akkor meg nem mindegy?

Nincsenek megjegyzések: