2010. május 9.

Gondolatok sokasága

Wordle: zakkantanett things

2 megjegyzés:

theboyinthegreenscarf írta...

Látom, Drága Te is el vagy havazva, ritkábban írsz :-/ :-)

Képzeld, voltam Jaffában és választottam könyvet: Az utolérhetetlen Mr. Yorke :-) Amit ajánlottál (L)

Névtelen írta...

Szia:)
Bettiy barátosnémnál láttalak.. neharagudj, hogy írok ide, de szerintem írd ki magadból és oszd meg azokkal az emberekkel akik ofntosnak tartanak téged, és ne foglalkozz azokkal, kik nem értenek meg.. de ez természetesen a te döntésed, nekem nincs jogom beleszólni csak a véleményemet továbbítottam feléd:) Én nekem tetszenek az írásaid ÉS nem lehet mindig minden tökéletes, és nem örülhet mindig az ember, épp úgy hozzátartozik az emberhez a negatív is és igenis írni kell arról is, aki mindig csak a jóról ír, az álszent szerintem.. vagy meg van az oka de én is többször eldöntöttem nem és nem írok és közben rá jöttem, igenis írok mert vannak akik kedvelnek és ők többen vannak és az ő szavuk aranyat érnek.. remeélem nem bántottalak meg de jó olvasni téged nah:)
Szép estét! Kinga