2011. február 13.

holnap

az gáz ha én bestresszelek a Valentin naptól?
(tudom a választ: GÁZ HÁT!)

de sajnos ez van, nem tudok mit tenni, nincsenek jó emlékeim ezekről a napokról.

amikor volt valakim sosem úgy sültek el a dolgok, ahogy szeretettem volna. persze nem erről a napról kéne szólnia egy kapcsolatnak, sőt teljesen lényegtelen igazándiból, de talán egy icipicivel több törődés ilyenkor megérdemelt lenne.

amikor senkim sem volt, mindig az okozott problémát, hogy az összes barátnőm, arról számolt be hogy milyen cukiságot vagy meglepetést kapott a pasijától ezen a napon én meg irigykedtem. tudom az irigység csúnya dolog, meg majd a pokolra jutok.

akinek szintén nem volt senkije mint nekem, az is kapott szerelmes üzeneteket egy titkos rajongójától, vagy épp egy pasi állt elé és randira hívta vagy meglepte ilyenkor.

halál ciki volt a nap végén bevallani a "csajos számvetéseknél" hogy velem ilyen még sosem történt meg. (azóta sem soha)

persze nem szeretnék én szívecskés lufikkal körberakott irodát, hatalmas transzparenst szeretlek felirattal vagy hatalmas rózsacsokrot a recepcióra futárral küldetve csak valamit. valamit valahonnan hogy tudjam hogy egy kicsit engem is szeret valaki, még ha ez egy jó barát is. mert az hiszem ez a nap erről is szól(na)

nekem most sem fog jól sikerülni úgy érzem és már előre látom a következő blogom témáját.

UI: és igen, jöhetnek a troll kommentek, hogy mekkora rinyagép vagyok. lehet még hozzáfűzni a régebbi postjaimhoz is fincsi dolgokat.

UI2: és ha már ennyire benne vagyunk a sűrűjében, akkor lehet a komment helyett küldeni nekem holnap az irodába befelé csilliónyi táblás csokit, hogy legyen sok boldogsághormon bennem és túléljem a szerelmesek ünnepét! komment helyett ez hasznosabb lesz! köszike!


2 megjegyzés:

szögi írta...

Nem trollkodom, én csak azt szeretném elkerülni, hogy valaki(k)nek csalódást okozzak ma azzal, hogy nem teszek semmi szokatlant csak azért, mert Bálint nap van...

Rabo Karabekian írta...

Csoki sajna nincs, zene van :)

http://www.youtube.com/watch?v=WQ3m-zrALJo