2011. április 2.

napi anno április

2006- 04-02: ebben az időben a pasimnál Szabiéknál laktam, mert itthon kész káosz uralkodott a festés és a tapétázás miatt. anyuék ezen a napon hozták el a tapétát, amit a szobámba választottam. világos rózsaszín lett, apró arany pöttyökkel. azóta is odavagyok érte, bár majd ide lesz lecserélni.

2007-04-02 : fura volt azt olvasni, hogy milyen jó együtt lakni valakivel meg vele ébredni, de ezeket a sorokat tényleg én írtam és fura is volt újra szembesülni az ömlengős sorokkal. ezenkívül a szokásos extra BGF-PSZFK-s szopatások mentek. lealázott a matektanárnő a táblánál és kikaptam a kemény 13 pontos zh-mat az 50-ből. örömködtem egy sort azon, hogy controllingból az 50-ből 30 pontot szereztem és bizakodtam abban, hogy nem bukok meg (nem jött össze! )

2008-04-02: céges angol órán tanultam az egész napos hajtás után és teljesen odavoltam a jó csapatért, meg azért, hogy mennyi minden újdonságot tanultunk. olyan terveim voltak ekkoriban, hogy Szabival elutazunk majd Londonba és vettünk ezen a napon egy London útikönyvet. persze Londonba nem mentünk el végül (szerencsére) jó lesz az angol fővárost kedvesebb emberekkel megnézni :)

2009-04-02: heti 3x jártam spinningre, és megtudtam az egyik edzésen résztvevő fiútól iwiw (!) levélben, hogy patentpedált használnak és akartam venni én ilyet. aztán nem vettem, igaz már edzeni sincs időm. amúgy vártam a másnapi sulit, meg a csoporttársakkal való találkozást és a következő tekerést. más volt a dolgok sorrendje, mert nem volt pasim. fura

2010-04-02: Dávidka jött hozzám hosszú hétvégére, mert húsvét volt és nem kellett iskolába mennem, és amúgy is ő volt a soros Pécsről felcuccolni, hogy velem legyen és asszem már legalább 3 hete nem is találkoztunk. megnéztük az Így neveld a sárkányodat a moziban, voltunk a Hősök terén, a Szépművészeti Múzeumban. meg jó idő volt, szerelem, napsütés miegymás.

2011-04-02: ma elköltözöm Pestre. a cuccaim már a szobámban állnak bezsákolva. este megünnepeljük a barátkákkal és jó lesz minden. amúgy is jól érzem magam, bár néha elbizonytalanodom (főleg ha olyan dolgokat vágnak a fejemhez, amik nem tükrözik a teljes képet) néha elromlik minden, aztán újra kisüt a nap. Pesten minden más lesz azt hiszem, végre kicsit messzebb kerülök anyuéktól és jó lesz a szabadság. várom már!


2 megjegyzés:

Ildikó írta...

Már várom, hogy megnézhessem a lakást. :)

István írta...

Jó poszt. :-) Bámulatos hogy mennyit tud változni az életűnk akár csak 1 év alatt!