2011. június 30.

gratulálok magamnak

a sikertelen egyes vizsgámhoz.

3 évig folyamatosan tanultam, 5ös átlagot hoztam, összeszenvedtem egy szakdogát (amire a konzulensem 5öst adott az opponensem 4-est) és erre a tételeken hasalok el. szerintem a feleletem megérdemelt volna egy kegyelem kettest legalább, tudom hogy nem ment annyira összeszedetten, de nem kellet volna össze-vissza zavarnia közben az opponensemnek a kérdéseivel, hanem csak hagyni végigmondani a mondókát. de azért reménykedtem a kettesben legalább.

ezt sosem szabad, ezt már meg kellett volna tanulnom. (nekem ilyenekben úgysincs szerencsém)

majd ősszel, vagy amikor lesz az újravizsga jobban összeszedem magam. egyelőre csak a könnyeim folynak megállás nélkül és el kell menjek papírzsepit venni mert nincs itthon egy sem. nehéz volt felhívni anyukámat is, hogy kudarcot vallottam. mert nekem ez az. olyanok kaptam kettest, akik segghülyék és végig puskázták az elmúlt 3 évet, mással íratták meg a beadandókat meg a szakdogát, erre én meg.... ááááhhh, kibaszott szar érzés.

István mondta hogy majd megvigasztal, meg jó lesz minden a Volt fesztiválon, de egyelőre jelenleg semmi életkedvem sincs. tudom ez nem a világvége, lehet javítani, meg menni is fog majd akkor. csak mégis... szomorú vagyok nagyon nah.

végtelenül szomorú

6 megjegyzés:

art3mis írta...

jajjj baba
ez nem háborúvesztés, egyetlen csatán buktál csak el :) nincs vége a világnak, te! okéka? :)

Deino írta...

Megállítani úgysem tudnak, legfeljebb lelassítani ;) kitartás, kitartás. Volton meg menjen rendesen az ereszdelahajamat.

A blog szerzője írta...

Szerintem sírd ki magad alaposan, tombold ki magad VOLT-on, aztán máris jobb lesz.
Nem közhelynek szánom, megértem, hogy ez milyen. Én anno azért buktam el egy elég fontos vizsgámat, mert szabadon választható volt az orosz irodalom, én ezt választottam, de a vizsgáztató tanár megrögzött oroszellenes, amolyan tipikus "ruszkik haza" típus. Akkor ez hihetetlenül fájt, még azt is teljesen komolyan gondoltam, hogy államvizsga előtt állva abbahagyom az egészet. Minek csináljam, ha itt nem a tudást értékelik, hanem a témaválasztást? Hát kinek mi köze az én egyéni ízlésemhez és érdeklődési körömhöz?!
Aztán végül a barátaimnak köszönhettem, hogy felálltam, újra elé álltam, jobban is szerepeltem, mint előzőleg, és megadta a kettest. Pedig az ért volna legalább egy négyest, a sok suttyó is legrosszabb esetben hármassal távozott.
Utólag már tudom, ha ez akkor nem történik meg velem, nem tanultam volna meg soha olyan dolgokat, amiket most előszeretettel hasznosítok.

Nem azt mondom, hogy fel a fejjel, mert ez nem így megy. Azt is tudom, ez nekem nem az államvizsga volt...
De azt igen, hogy a barátaid elől ne zárkózz el, mert nem vagy egyedül, és hidd el, ők át fognak segíteni téged ezen az időszakon, csak engedd meg nekik. És később talán még azt is fogod érezni, hogy ennek ekkor és itt tényleg így kellett lennie. Legfeljebb nem, de öt év múlva már kit fog érdekelni, hogy dátumra pontosan mikor sikerült az államvizsgád? :)
Sokan szeretnek, és ettől ők nem látnak kevesebbnek, mint amennyi tényleg vagy. :)

Ildikó írta...

Volton tombold ki magadból a keserűséget és egyrészt bulizol egy jót, másrészt utána sokkal jobb lesz. :) Lehet, hogy a bizottság nem tudja, de mi többen vagyunk, akik tudják, hogy mennyire okos és értékes lány vagy, és persze nem csak az ő véleményükre kell adni, hanem a mienkre is! :) Puszillak!

habosvilla írta...

Sajnálom, hogy így történt, de tudnod kell, hogy mi ugyanúgy szeretünk most is, és felnézünk rád. Következő alkalommal biztosan jól fog sikerülni!

Maus Robi írta...

Szióka, drága Lány!

Nekem volnának megfontolása alkalmas jogi észrevételeim: meg kellene pedzegetni, hogy arrafele a konzulensek és az opponensek mennyiért vesztegetik magukat és az egész mocsok bandát feljelenteni (ismeretléen tettes ellenivel).

Ezen felül a rektornak/dékánnak egy kellemesen megfogalmazott - objektív tényleírásra alapozott - feljegyzést érdemes volna benyújtani, finoman utalni arra, hogy mkinimum az vitatható, hogy ha valakinek a szakmai-tudásbéli megbízhatóságát 5-össel és 4-essel értékelik egy szakdolgozatra, akkor az ÉLETSZERŰ lehet-e, ha a formális (!) államvizsgán ekkora ellenpontot mutat be a vizsgáztató (!), illetve egy buktatással ugyanez a két oktató egyben azt is sugallja, hogy a beadott szakdolgozatod valótlan (nem Te írtad), ám mivel ez nem valós, így az egész eljárásuk (hivatalos személyként!) akár polgári pert is megalapozhat.

Adott esteben a feljentéssel (polgári perrel) persze ebebn a mocsok országban érdemes a sikeres uv. utánig várni...

Ha ezekben tudok segíteni tevőlegesen is, szívesen teszm!

Szeretettel és egy kutva jó nyarat kívánva Neked és anyádéknak is:

Maus Robi