2011. június 29.

államvizsgaálom

délután 10 tétel bemagolása után elfáradtam, így ledőltem 60 percre aludni de sikerült az államvizsgával álmodni.

az álmomban együtt vizsgáztam Fluor Tomival (!!!) és Bate-tel, akivel ugyanazt a médiakonvergencia tételt húztam, de én nem nagyon tudtam, erre Bate súgott pár szót, amiről minden eszembe jutott. Fluor Tomi a tömegkommunikáció tételt húzta, amit én is kikaptam második tételként, de neki én segítettem. bár nem sikerült halkan súgnom neki, így a Győrffy tanár úr rámszólt, de elnéző volt, mert hát ez az ő szakterülete (ő is tanította nekem a tantárgyat) én meg szuperül tudtam a tételt.

el is mondtam mindkettő tételt és ötössel zártam az egészet. Fluor és Bate nem tudom, hogy vizsgázott mert felkeltem, de biztos nekik is ment a vizsga :D

persze ez csak egy fura álom volt, bár azért az ötössel megelégednék az életben is, de ennyi tanulás után is azt érzem hogy ez nekem álom marad. holnap meglátjuk.

(ugye szorítotok nekem, meg külditek a pozitív energitá, a csííííííít bármit amitől jobb lesz és kevésbé fogom szétstresszelni magam?)

4 megjegyzés:

dittush írta...

Naná, hogy szorítás van!!!!! :)

Je Suis Un Prince írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Vaníliás Vattacukor írta...

Nagyon szorítani fogok :) Ügyes leszel és sok energiát küldök ^-^

HalfHumanHalfCoffee írta...

Sok sikert. Szorítás meg pozitív energia is megy. :)