2011. szeptember 10.

gang

a gang a kedvenc helyem itthon. leülök és csak hallgatom a tücskök ciripelését és nézem a holdat. ma különösen szép. itt lehet a legjobban gondolkozni az élet nagy dolgain. emlékszem itt döntöttem el olyan fontos dolgokat, amik megváltoztatták az életemet. persze most ilyenről kurvára szó sincs, de azért egy két dolog van az életemben amin mindig el lehet gondolkozni.

tudom, hogy a sok agyalás nem tesz jót, mert előbb utóbb elfogy az összes agysejtem és csak felesleges köröket futok le magamban de néha mégis jól esik ez a folyamat. és azért néha látom értelmét, mégis csak történtek már itt nagy dolgok.

szívtam már el itt jó sok doboz cigarettát, megéltem néhány hajnalt és napfelkeltét, jó pár dalt hallgattam meg itt és néztem a pohár fenekére lehetett abban sima kóla, rumos kóla, tea, vagy narancslé martinivel. ért már itt tűző napsütés, és fagytam ketté a - 20 fokban télikabátban pizsamában termótakaróba burkolózva. de még is itt ülök le mindig unos-untalan.

most sem csinálok mást, még a laptopot is kihoztam ide magam mellé. amúgy is kell egy ilyen este, amikor csak nézek ki a fejemből, nem csinálok semmit sem, nem sürget senki sem, nem kell sehová se menni, nem kell senkinek sem megfelelni, okosakat mondani, de még beszélgetni sem kell. elég csak gondolkozni. érdekes hogy most jó egyedül. furcsa lány vagyok ám. Budapesten sokszor egyedül érzem magam, itthon nem annyira. (mondjuk erre speciel tudom a választ, majd egyszer le is írom ha lesz merszem beismerni a tényeket)

most csak inkább hallgatom a tücsköket tovább! ők még azt hiszik, hogy nyár van mert úgy tolják a kontentot a gangon mintha nem lenne holnap. pedig már...

Nincsenek megjegyzések: