2011. szeptember 6.

a koncert

képes vagyok úgy igent mondani egy koncertre, hogy azt sem tudom milyen nemzetiségű az együttes, milyen stílusú zenét játszanak, hány tagúak, nő vagy férfi az énekes és emellett még az sem szokott érdekelni, hogy mennyibe kerül a jegyár, vagy mikor lesz a koncert.

életem eddigi legjobb koncertjei voltak ezek. szóval ezt is várom. addig meg ismerkedem a Lamb-bal.

vicces, hogy tényleg úgy mondtam igent és 1 órán belül már megvettem a jegyeket magamnak, meg Tominak, hogy kettő azaz 2 számot hallgattam meg. csak azt számított, hogy egy barát azt mondja, hogy jók én meg megbízok az ő ízlésében. a jegyek már nálam vannak szóval, ha el is fogy holnapra, mi már ott leszünk! és jó lesz! ennyike!



1 megjegyzés:

gyerekember írta...

Hmm, jó hogy szólsz, rég hallgattam már Lamb-et...