2011. szeptember 13.

a majdnem kabalacsaj

utóbbi 2 volt pasim, és 1 majdnem pasim miután vége lett köztünk mindennek olyan csajokra buktak rá, akik párkapcsolatban élnek/éltek és most szívnak ezzel a szituval mint a torkosborz. az expasik új kiszemeltjei nem tudnak dönteni, nem mernek lépni, nem mernek kockáztatni és elpuskázzák ezeket a fiúkat, akikért elég nagy kár.

tegnap a legutóbbi delikvens azt kérdezte, hogy mit teszek én velük, hogy ilyen sorsra jutottak. mondtam, hogy ez a büntetés, mert elhagytatok és nem szerettetek úgy, ahogy én titeket. (persze ezt viccként mondtam, de végülis nah!)


egyébként tényleg én szeretném a legjobban, hogy boldogok legyenek, és tökre drukkolok nekik, de 3-ból eddig 2-nél csúnya véget értek a dolgok. pedig megérdemelnék a boldogságot.


és ezt tényleg őszintén mondom!


(szóval ki akar a pasim lenni? :D)

Nincsenek megjegyzések: