2011. szeptember 20.

mire nem várunk fél évet?

én alapjáraton nagyon türelmetlen ember vagyok.

nem szeretek buszra, villamosra, metróra, vonatra, trolira és semmilyen közlekedési eszközre várni. a legjobban azt rühellem, hogyha kajára kell várnom. ezért nem rendelek a netpincértől és semmilyen kajaszállítócégtől otthonra mert a tapétát kaparnám mire megjönne az étel. kétszer éhenhalnék amíg a telefonomat lesem az ablakban, hogy mikor érkezik a pizzafutár. szerintem a lépcsőházban kivégezném a futárgyereket étlen-szomjan ha nem hozzám kopogtatna be, hogy "helló meghoztam a pizzát!"

utálok a postára és a hivatalokba járni, mert ott is várni kell. nem járok ilyen helyekre ha tehetem. a telefonszámlámat anyám fizeti be, a pénzt csak odaadom neki, más számlát és hivatalos ügyet nem intézek (vagy vannak akik elintézik helyettem). jó dolog, hogy a személyi igazolvány sokáig érvényes és áldom az eget, hogy feltalálták a netbankot!

utálok szórakozóhelyeken wc-re várni, utálok alkoholra várni és még sorolhatnám napestig.

amit viszont ma megtudtam, attól lehidaltam. vannak nők AKIK FÉL ÉVET KÉPESEK VÁRNI AZZAL HOGY SZEXELJENEK egy pasival, ráadásul nem is akármilyennel hanem A PASIJUKKAL.

nem szűz lányokról van szó, nem is tizenéves bizonytalan kis tinisunákról, hanem 30 éves független nőkről, akik párkapcsolatban vannak (ergó járnak egy férfival, neadjisten együtt is élnek) és nem történik köztük nemi aktus 180 napig, 4320 óráig, 259.200 percig. hihetetlen!

nem normálisak. minek erre várni? fél év után mitől lesz jobb a helyzet? nagyobb lesz a szerelem? szerintem a szex összeköt embereket még jobban és miért vonják meg maguktól ezek a csajok jó dolgokat? kinek jó ez? nekik? ne vicceljünk már! az alvás, evés-ivás után a szex a világ egyik legjobb dolga és ezt kihagyják, mert VÁRNAK.

a buszra szokás várni, meg a pizzafutárra.

ha két ember kémiailag is összepasszol nem kell várni ezzel. ettől egy kapcsolat csak jobb, meg belsőségesebb lesz. (szerintem) fél év után rájönni, hogy nem működik köztük a szex és nem képesek egymást kielégíteni az ciki helyzet. fél évet "elbaszni" és aztán rájönni, hogy valami nem működik az időpocsékolás. a várakozás = időpocsékolás.

persze, várjon mindenki amennyit akar, mindenkinek szíve-joga, csak nekem furán jön le. biztos azért mert kurvára türelmetlen ember vagyok :)

1 megjegyzés:

Mimozagirl írta...

szerintem azért várnak, mert félnek, hogy csak a szex miatt teper a pasi, és ha meglesz, akkor továbblép. csak arra semmi biztosíték, hogy fél év után nem lép le, és arra se, hogy nem unja meg a várakozást. és ha meg lelép, akkor meg elveszett idő és energia... másrészt meg tényleg lehet, hogy csak a szex miatt teper a pasi hetekig.