2011. szeptember 19.

nem hiszek

gyűlnek a jobbnál jobb (depresszívebbnél depresszívebb) dalok a lejátszómon, de egyébként teljesen rendben van minden, illetve rendben lesz.

mármint azt mindig is tudtam, hogy hülye naiv picsa vagyok, csak valahogy mindig átsiklottam efelett. mostanság azonban ért egy két olyan dolog, ami miatt kicsit kezdem elveszteni a hitem az egész világban (magamban még nem azt hiszem). főleg a pasikban és az emberek őszinteségében és jóakarásukban.

tudom, hogy ott virít a fejemen a hatalmas L betű, hogy L Ú Z E R, de azért lehetne kedvesebb velem a sors és végre kaphatnám én is azokat a jó dolgokat, amiket úgyhiszem, hogy kibaszottul megérdemlek már, mert mindig mindent teljesen becsületesen, őszintén, hátsó szándékoktól mentesen és odaadón csináltam. fél karomat adnám egy normális őszinteségre és kölcsönös szerelemre (noh meg kurvajó szexre) épülő kapcsolatért.

hahahahaha ! ilyen csak a mesében létezik mi? a valóság ennél döbbenetesebb mindenképpen ezt én is tudom. de legalább tanulok folyamatosan. egyszer a hasznomra válik mindez igaz?

(tudom nem jó a kontent amit tolok itt, de jobb a kis lelkemnek attól, hogy ezeket most így ide leírom. segít! és amíg ez így van addig ez a kicseszett blog arról fog szólni, amiről én szeretném!)

van zene, meg minimál dalszöveg, hogy érték is legyen a postban.

"Nem hiszek a gyűrű aranyában
Nem hiszek a szavak igazában
Nem hiszek a néma hallgatásban
Nem hiszek a város zajában"


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a szám az én életem filmzenéje is :( Kitartást!

Unknown írta...

Nem mindenki akar rosszat vagy inkabb forditva... nem mindenkinek vannak aljas hatso szandekai, aki segiteni akar/probal valakinek is... lehet szimplan ilyen ember is... Van aki jot akar es tenyleg jot akar, csak hagyni kell...

De ezt nem az en tisztem elhitetni veled, hanem sajatod...

amugy ha mar nem hiszek, akkor Prosectura? ^_^

Prosectura - Nem hiszem el,hogy jártak a holdon!
http://www.youtube.com/watch?v=HoKTW7WOYTw

"""
nem nem nem hiszem el nem hiszem el hogy jártak a holdon
nem nem nem hiszem el nem hiszem el hogy rontom-bontom
nem nem nem hiszem el nem hiszem el hogy a mikulás hozta
nem nem nem hiszem el nem hiszem el hogy zöld az uborka
"""