2011. szeptember 25.

ötöslottó

ti ismertek olyat személyesen aki nyert az ötöslottón? beikszelte az öt tökéletes számot és szombaton este megtudta, hogy megütötte a főnyereményt?

én nem!

kurva nehéz 5 számot összeírni és matematikailag is nagyon nagyon kicsi az esélyed arra, hogy ezt az ötöt akkor hozd össze mikor ki is húzzák. sok ismerősöm van aki évek óta lottózik és hétről hétre adja fel a szelvényeket és mindig elhiszi, hogy éppen aznap este lesz milliomos, milliárdos amivel örökre megváltozik az élete és minden jó lesz.

én is szoktam lottózni néha, ahogy mások is teszik. bemegyek egy lottózóba és kérek egy szelvényt. van, hogy bevált számokkal játszom, van hogy lutrizom és találomra beikszelek ötöt. mikor kihúzzák megnézem a számokat és rájövök, hogy nem változik meg az életem ma sem. talán majd jövő héten, majd a következő alkalomkor. röhögök egyet magamon, hogy megint képes voltam elhinni, hogy lehet ötösöm, aztán kidobtam az ablakon a pénzt és nem lett. de még egy rohadt kettesem se!

matematikai alapjai is vannak a lottózásnak, esélyek, tuti számok és egyéb trükkök. könyvek tucatjai foglalkoznak azzal, hogy lottózz, vannak társaságok akik kiszámolják és a matematikára helyezve a hangsúlyt próbálják a szerencsét közelebb hozni. nekik se nagyon jön be úgy hallottam.

sok szerencsejáték függő van, akik megszállottam ikszelgetnek hétről hétre és ha egy szelvényt nem adnak fel egy hétvégén teljesen összedől az életük, hogy pont most húzzák ki az ő számaikat és tuti most lenne ötösük.

de ők újra és újra megveszik a szelvényeiket és teszik fel a tételek, ikszelgetik a számokat. van aki több szelvénnyel játszik, mert úgy nagyobb szerencséje van. persze az esélyek megvannak és mindig lehet nyerni, de a legtöbb ember bukik, hiszen ebből áll a szerencsejáték.

a szerelem is ilyen. szombat esténként azt hiszed meglesz a lottóötösöd, aztán rájössz, hogy a szerencse kurvára mulandó és megint várhatsz egy hetet, hogy újra próbálkozz. ugyanazokra a számokra teszed a pénzed hétről hétre a pénzed és mindig elbukod? sokan vannak így!

legtöbbször széttépett szelvények hevernek az asztalon miután kihúzták a bűvös öt számot.

egy ideje nem lottózok, de ti tegyétek nyugodtan! jah és mutassatok egy embert, akinek tényleg ötöse volt és tényleg megváltozott jó irányba az élete a nyereménye után! majd akkor elhiszem! addig csak nevetek tovább, ha eszembe jutnak azok a szombat esték, amikor vártam felcsendülni a jól ismert szignált ami a lottóhúzást jelzi :)


Nincsenek megjegyzések: