2011. szeptember 16.

zöldpardon

pár hete folyamatosan heti 2-3 alkalommal, van, hogy random, van hogy tervezetten a Zöldpardonban kötök ki. megszeretettem ezt a helyet. hiányozni fog ha bezárják.

ahhoz képest, hogy idén nyáron voltam egy 30y koncerten először (igen igen, millió egy hely van még Pesten ahová nem jutottam el mindenféle okokból) azóta mondhatni törzshely lett. a héten még kétszer megyek. ma este meghallgatnom a Nekem senkim sincsen című dalt a Vad Fruttiktól, holnap pedig a Hiperkarma legjobb dalait.

tegnap este Bocskor Bíborka, meg a Magashegyi Underground játszott ugyanitt és megint jók voltak. ők az az együttes, akiknek igaz még nem voltam sok koncertjükön, de azok mindig nagyon faszák voltak. tegnap este óta az Ezer erdő című új albumuk is itt figyel a gépen és ma takarítás közben meg is hallgattam párszor (remélem a szomszédok is élvezték).

egyébként a Zöldpardonos esték mindig tanulságosak, mindig történik valami, mindig van utána mit mesélni és másnap mindig az előző zenekar hatása alatt állok. szóval most bebaszok ide pár Magashegyi dalt. enjoy! (holnap jön majd a Vad Fruttik depresszív post, aztán a Hiperkarma)




"szíved spam-mel van tele, színes nyilakat lő bele a délibábos porvilág szappanbuborék semmi más"




"itt látod már én vagyok a lány, kinek sima a bőre, fénylő a teste, kezedbe illik, érinthető"



"Tied lennék,ha lehetnék,ha az egek megengednék!
Megengednék azt az egek,azok a szép fellegesek.
Árok,árok de nagy árok,nem gondoltam,hogy itt járok.
Belé estem benne vagyok,örökké titied vagyok!"



"Jött a szita péntek, hajamat a szélnek fordítom (a lényeg maradj az enyém).
Gyorsan szállt a szombat,a szerelem kiforgat"

Nincsenek megjegyzések: