2011. szeptember 14.

mazochista

érezted már úgy egy helyzetben vagy szituációban, hogy ezt kurvára nem így kéne csinálnod, de mégis csak nekikezdtél, pedig már az elején tudtad, hogy marha fájdalmas vége lesz?

érezted már úgy a kapcsolataid legvégén, hogy el kéne menekülnöd a francba, de nem bírtad ezt végrehajtani és inkább maradtál és okoztál magadnak kisebbfajta érzelmi viharokat?

érezted már úgy, hogy teljesen kihasználnak érzelmileg (agyilag) és mégsem tudtál nemet mondai a másik félnek?

érezted már úgy, hogy tudtad, hogy nem őszinték veled de mégis kapaszkodtál ezekbe az emberekre, akik talán egykor a barátaid voltak, csak hogy ne legyél egyedül?

érezted már úgy, hogy teljesen érdektelen az, amit csinálsz a munkahelyeden, de csak azért nem futottál el, mert tudtad, hogy van aki még számít ott rád és nem akartad cserben hagyni?

érezted már úgy, hogy tudtad, hogy amibe belekezdtél annyira nem a te világod, és tudtad hogy végigcsinálni úgysem fogod, de az eddig elszenvedett rögös út csúnya sebekbe fog kerülni?

érezted már magadat úgy, hogy inkább mosolyogva elébe mentél a dolgoknak, mert tudtad, hogy úgyis rossz lesz, de minél előbb túl esel rajta, annál kevésbé lesz fájó?

érezted már úgy, hogy az egyszerű "hogy érzed magad?" kérdésekre folyamatosan kinyögött "köszi, szuperül" válaszoktól már teljesen megcsömörlöttél és legszívesebben elsírtad volna ott helyben magad, de inkább mosolyt erőltettél az arcodra és elmesélted, hogy minden milyen szuper?

szóval én a mazochistákkal vagyok! tökéletesen megtanultam csendben szenvedni és mosolyogva mondani, hogy minden okés és minden szuper, minden happy. aki ismer úgyis látja, hogyha nem. aki meg nem ismer, azt úgyis könnyű átbaszni és mivel fura mód lehet ebben élvezetet lelni, sok esetben nem is kell ezt véresen komolyan venni.

(egyébként tök vidám postot akartam írni a mai gyönyörű nyári őszről, de rájöttem, hogy az lenne az igazi mazochizmus, úgyhogy nem írtam. helyette lett megint egy felesleges bejegyzés a többi mellé :) bocsánatot viszont nem kérek, örüljetek, hogy nem káromkodtam túl sokat. mondjuk arra ott a tumbli meg a csetikék. igyekszem oda tartogatni az ízesebbeket >>>)

Nincsenek megjegyzések: