2011. december 11.

furcsa hétköznapok

ezzel a dallal indul SP - New wave című albuma, úgyhogy ezt a dalt hallgattam meg mostanság a legtöbbször. jó jó, tudom SP-t hallgatni elég száni, meg minden, de valahogy nem tudok leszakadni a dalairól. (vannak ilyen korszakaim hahahaha)

ettől függetlenül, azért hallgatok sok mást zenét is, csak most ez az albumot pörgetem nonstop. amúgy meg tényleg furcsák a hétköznapok

itthon van 8 édes és aranyos kis agár, akiket már agyondögönyöztem ma. egyelőre nincs kedvem hazamenni Pestre, de igazán kimenni se a lakásból. egy kicsit szeretném ha megállna az idő, nem lennének hétköznapok meg mókuskerék meg az állandó rohanás. ahhoz képest, hogy egyik nap 12 órát aludtam, olyan fáradt vagyok mintha már hónapok óta megállás nélkül 20 órás műszakokat nyomnék le egy gyárban. pedig ez nincs így, csak valahogy mégis érzem magam.

nem várom annyira a karácsonyt se, ötletem sincs mit kérjek ajándékba, ötletem sincs kinek mit vegyek, de a kérdés inkább az hogy mikor és milyen helyen szerezzem be mindazt amit kitalálok hamarosan, ahol nincsenek kismillióan és nem kapok idegrohamot ha benyitok egy üzletbe. lesz még 2 szabadnapom karácsony előtt, úgyhogy intézkedni kéne, meg ötletelni de egyszerűen fáradt vagyok hozzá.

igazából ebből is meglátszik, hogy ennek a postnak sincsen semmi értelme, így a végére idebiggyesztem azt a dalt, amiről kapta a címét aztán csá. többre úgysem telik.

"Oly zavaros minden, furcsa hétköznapok
Hinned kell, hogy higgyek, hisz válaszokat csak így kapok
Nagynak tűnik minden és leheletnyi vagyok
Minden, miben hittem, pára már csak az ablakon

Sokszor bíztam benne, hogy jobb lesz
Tudnunk kéne most már, hogy lesz
Tovább nem számolom a lépéseket már"


Nincsenek megjegyzések: