2012. január 10.

32 perc

32 percet gondolkoztam egy dalon ma este. csak az tudtam, hogy az előadója neve D betűvel kezdődik és volt pályázó az Eurovíziós Dalfesztiválon. és hogy évekkel ezelőtti. és nagyon sokszor hallgattam anno. persze kerestem a számítógépemen, de itt nem volt meg. aztán googliztam egyet és meglett. most persze repeat ez megy a fejemben, meg a lejátszóban is.

a dal semeddig sem jutott a dalversenyen, és szerintem rajtam és Doriszkán kívül senki sem emlékszik rá és senki sem tulajdonít ennek semmi jelentőséget. én sem, csak ha már úgyis szóba került az Eurovíziós Dalfeszt (tettem fel a jelöltekről egy cikket), akkor így ez is előkúszott a parányi agyam rejtekéből.

hát így telt az előző 32 percem. nincs tanulság ebben a postban sem. azt hiszem unalmas vagyok mostanság!

jah, nesztek a dal! aki akarja meghallgatja!

Dure: Nem ismerlek már



"Hiszen Te túl régen vagy már távol, túl sok minden szól most másról"

1 megjegyzés: