2012. január 3.

napi anno január

(készül az éves post is, valahol valamikor valamelyik párhuzamos univerzumban)

2007. január 3. hajnali fél 6-os kelés után reggel a Rókus kórházban kezdtünk egy lightos gyomortükrözéssel Szabinak. alias Micinek (és én ezt így képes volt leírni. nem tudom mi a gázabb, a becenév, vagy az, hogy a kartonozóban már ismerősként mosolyogtak rá a nővérkék. rám inkább szánakozva). a gasztroentrológia folyosóján lévő hirdetők elég unalmasak voltak, ráadásul aznap nem volt ambuláns rendelés, de Szabi addig harcolt míg csak ledugták a csövet a torkán, én pedig addig a folyosón olvastam. soha ne legyetek egy hipohonder csaja/pasija! mivel a vizsgálat gyorsan megvolt, hazaértünk olyan 11 körül, de szólt Sipi, akit közösen a HotDogon ismertünk meg, hogy Doriszka Pesten volt, és mivel ő nem ért rá, mondta, hogy ha nekem van kedvem fussak vele össze én. megadta a telefonszámát, és mivel már akkor olvastuk Dorisszal egymás blogját 1 éve legalább gyorsan ledumáltuk, hogy talizunk a Keletiben. így is történt és nagyon vicces délutánt töltöttünk együtt. voltunk a Váci utcán sétálni, sok boltot megnéztünk, aztán életemben először elmentem a kisföldalattival a Vörösmarty térről a Hősök terére (!!!!) és ha már ott voltunk akkor koriztunk is. sikerült egy darabig elesés nélkül tolnunk a korit, aztán egyszercsak Doriszka elvágódott és húzott magával, úgyhogy röhögve fetrengtünk a Műjégen. azóta vagyunk barátnőségben Doriszkával :) <3

2008. január harmadikán sikerült azon összevesznünk Szabival, hogy ő az én gépemet akarta a szakdogájához használni, én meg dolgozni akartam rajta. ekkor úgymond együtt laktunk, és én is a BGF-es vizsgaidőSUCK-om közepén jártam, ő pont végzős volt a BME-n műszaki menedzser szakán úgyhogy egymás agyára mentünk. a 3-ai blogomban azon vernyogtam, hogy előző nap hajnali 5ig (!!!!) égette a szobában a villanyt őfelsége, én meg nem tudtam aludni, igaz én is tanultam este 7-től meló után hajnali 3-ig, de azért reggel 6-ig bírtam volna aludni 3 órát, de hát nem lehetett a fénytől. kemény hetek voltak ezek. csodálom, hogy nem szúrtuk le egymást egy rotinggal vagy egy vonalzóval. azt hittem itt romlott meg a társasegyüttélésiviszonyunk. magyarán kurvára megutáltuk egymást.

2009. január harmadikán már ezerrel tanultam az első KJF-es vizsgaidőszakomra. pasim nem volt már ekkor, így jobban is ment az, hogy 100%-ban arra koncentráljak, ami örömet okoz. igaz a közgáz és az explicit költségfüggvények és a keresleti függvény ábrázolása nem tartozott ezek közé a kielégítő dolog közé, de 0-24 óráig lekötöttek, így arra se gondoltam, hogy szingli vagyok. gyártottam puskát is a vizsgához, de biztos ami biztos 5 napot alvás nélkül végigtanultam. végül persze 4-est kaptam csak, de ez annak is betudható, hogy egy édes mosolyú fiú nem hagyott békén a vizsgán, és én a saját életemet (tantárgyi jegyemet) kockáztatva juttattam el neki a saját puskám, hogy meglegyen neki a jobb jegy. szerencsére ismerte a kézírásomat és kisilabizálta a képletek mellé írt levezetéseimet, bár a vizsga nem lett meg neki azt hiszem.

2010. január harmadikán írtam egy kilométeres blogot a pécsi élményekről, mert karácsony után ott töltöttem jó pár napot. 3 hét bepótlására kevés volt ez a 5-6 nap. szar is volt hazajönni 3-n a vonattal 5 óra utazás után, az boldogított, hogy nem kellett csak 4 napot várni , hogy lássuk egymást.

2011. január harmadikán nem tudom mit csináltam pontosan, de az biztos, hogy dolgoztam, és aznap Lórinál az Odúban ébredtem. ez a kettő jöhetett számításba, révén tavaly 3-a hétfő volt én pedig ilyentájt szinte alig voltam otthon Sülysápon. szerettem ezt az időszakot is :)

2012. január harmadikán 5 év után is ismerem Dorinát, még mindig jóban vagyunk, és ma pont az előző év egyik szereplőjéhez Lórihoz mentünk a hétfői hagyományőrző csajos Ikea vacsoránk után dobozokat szerezni D. költözéséhez. majdnem oda kell majd vinni a cuccokat, ahol 2007-ben lakott. valahogy néha úgy érzem, hogy körbeér a sors kereke és hasonlók. amúgy minden oké, bár indulhatna fesztelenebbül is a január.

2 megjegyzés:

Ildikó írta...

Ebbe a bejegyzésbe majdnem az összes volt pasidat beleírtad. :D

Borsos István írta...

Azért a hipohonder mellé befigyel még egy hülye jelző is ha valaki önszántából benyeli a szkópot...