2012. január 29.

ónos ablak

megnéztem ma a top 25 legesleghallgatottabb dalt az iTunes-omon. semmi meglepetés nem ért, nincs is kedvem az egész listát leírni, annyit mondok: első helyen a Boyce Avenue Rolling in the deep coverje áll, a többi szám pedig felváltva Adele (Rolling in the deep), Magashegyi Underground, Kesh együttes dalai adják ki. Közbeékelődik az Ignorance a Paramore-tól és Rihanna Stupid love című nótája. nagyjából kábé mindmind volt már fenn a blogomon.

az Ónos ablak című MU dal talán még nem. úgyhogy eljött az ideje ennek is.

meg annak is ha vége az államvizsgának újra koncertekre menjek és emberek közé. muszáj lesz még ha nem is annyira akarom igazából. bezárkóztam. kevés ember tudja mi van velem és azt hiszem nem is baj ez. néha megosztok egy-két dolgot itt, a twitteren vagy más okos közösségi oldalakon, de hogy igazából mi a lófasz történik velem nagyjából csak én látom át és az a baj, hogy nem is érzem szükségességét arról hogy ezt másokkal is megbeszéljem.

unalmas vagyok és sok esetben rossz társaság is, főleg az utóbbi időkben. mondjuk eddig nem panaszkodott senki akivel huzamosabb időt töltöttem együtt, de néha érzem magamon, hogy lehetne ez jobb is. és tudom, hogy jobb lesz majd, csak ki kell vergődjem magam (és túl kell essek az elcseszett vizsgán.) egyedül. addig valahogy nem akarom hallani a kérdéseket, nem akarok magamról beszélni, nem akarok arról értekezni, hogy miért ilyen elcseszett minden és miért cseszek el mindent.

igazából nem is tudom, miért írtam meg ezt a blogpostot és miért éppen ezt a dalt választottam a 25-ös listából. fogjuk arra, hogy hajnali fél 2 van, a fejem tele van tételekkel (a fejfájáson kívül) és szeptember óta nem voltam Magashegyi koncerten. (ezt pótlom majd okvetlen!)

"Tied lennék,ha lehetnék,ha az egek megengednék!
Megengednék azt az egek,azok a szép fellegesek.
Árok,árok de nagy árok,nem gondoltam,hogy itt járok.
Belé estem benne vagyok,örökké titied vagyok!"




most hallgattam meg 60x ezt a dalt az iTunes szerint (nem számítva a telefonos lejátszásokat) hát ennyike.

Nincsenek megjegyzések: