2012. január 27.

álmok meg a valóság

szeretek álmodni. minden éjjel álmodok valamit szinte. legtöbbször rosszat. baromi sok rémálmom van.

sokszor üldöznek, zombik lepik el a várost, támadnak, kicselezem őket, elfutok, fegyvereket használok. sokszor természeti katasztrófákat élek át, hurrikán, tornádó, özönvíz, lavina vagy éppen meteoreső zúdul le az égből. álmomban épületek gyulladnak fel, égnek ki és dőlnek le. álmomban néha én is meghalok, és sajnos sokszor végignézem mások halálát is mint az egyetlen túlélő.

nem zavarnak az álmaim, mert vannak köztük jók is.

sokszor álmodok arról, hogy nyaralok, hogy készülök az esküvőmre, repülök, tengerben úszom és színes halakat kergetek egy sziget mellett búvárkodkodva. sokszor megálmodom, hogy boldog vagyok valaki mellett, közös jövőnk van és nagyon boldog meg szerelmes vagyok. szültem már álmomban és bár rohadt fárasztó, de elmondhatatlan érzés volt. álmomban nyertem már sok pénzt, volt saját házam és autóm, többször gyerekeim is, akiknek mindig lekváros kenyeret kentem uzsonnára és a kertben tartottunk egy kutyát közösen.

vannak visszatérő álmaim, ezek főként rosszak, de sokszor álmodok ugyanazokkal az emberekkel. álmomban gyakran találkozom apukámmal, aki mindig mond valami jó tanácsot és mindig elmondja, hogy büszke rám.

ha nem egyedül alszom, nem álmodok nagyon rosszakat. nem tudom ez miért lehet, de ettől függetlenül szeretek álmodni. (ellenben egyedül aludni utálok!)

15 percben is tudok elég intenzív álmokat produkálni. így volt ez ma délután is, mikor két tétel között az agyam elfáradt és belealudtam a tanulásba. az álmomat egy ember tudja csak, felesleges is lenne leírni mi volt benne, nem ennek van jelentősége úgysem.

az álmok által sokmindenre rászoktam jönni magammal kapcsolatban hiszen mindig emlékszem rájuk. a mai is erre volt jó. fura volt és kicsit fájt utána a szívem, de ahogy azóta végiggondoltam ez elkerülhetetlen és reális leképezése és visszacsatolása az elmúlt heteknek (hónapoknak)

(megyek vissza tanulni és nem szemetelem össze értelmetlen szarságokkal az internetet)

Nincsenek megjegyzések: