2012. január 26.

teenage dream

sikerült este majdnem 4 percig a nyárban érezni magam, de nyugi nem szedek semmit, és nem is kattantam (még) be teljesen és sajnos az időutazásra sem vagyok még képes. (kár!)

csak meghallgattam Katy Perry Teenage dream című dalát amíg nyomtatódtak a tételek az államvizsgához és amíg a fürdőszobára vártam. szeretem ezt a dalt, szeretem hogy meleg van a nappaliban és azt is amikor kiérkezik a frissen nyomtatott meleg papír a nyomtatóból és tinta szaga van. táncolni is szeretek (csak nem tudok) de szerencsére a bénázásomat senki sem látta, mert anyuék egy szobával arrébb voltak és tévéztek, a zene meg csak az én fülemben szólt és csak 3 perc 48 másodpercig tartott az egész idióta helyzet.

most persze még mindig itt ülök törölközőben az ágyamon és ki kell mennem a hidegbe, ahol tél van, meg némi hó és rohadtul úgy érzem, hogy a nyár is messze van.

asszem repeatre állítom ezt a dalt, mert nekem sokat jelent. a blognak megint nincs tanulsága csak annyi, hogy nyáron minden jobb és minden könnyebb.




"My heart stops
When you look at me
Just one touch
Now baby I believe
This is real
So take a chance and
Don't ever look back,
Don't ever look back"

Nincsenek megjegyzések: