2012. március 31.

üzenet a négy falnak

a mai nap tanulsága az, hogy mások boldogságának jobban tudok örülni még mindig, mint a sajátomnak. igazából azt hiszem úgy könnyű, hogy én nem vagyok maradéktalanul boldog, mint a legtöbb ember. úgyhogy így kiélem magam mások boldogságában és örömködök más miatt, magammal meg nem foglalkozom. ez is egy megoldás, csak utána mindig az üresség marad bennem.

főleg egy esküvő után (amit végigsírtam, boldogságomban persze) hazaérve, amikor a random lejátszó a "Nekem senkim sincsen" Vad Fruttik dalt keveri be és mások sorra találják meg a Nagy Ő-iket én meg úgy érzem, hogy soha nem megyek férjhez és pasim se lesz, ha így haladok.

persze soha ne mondd, hogy soha! lesz ez még így se!

hát ennyi az üzenet!

(sablonos lenne betenni a Nekem senkim sincs VF dalt, úgyhogy jöjjön az Üzenet)



"Ez a dal üzenet a négy falnak,
Ez a dal üzenet a csillagoknak,
Hogy nem vagyunk egyedül"

2 megjegyzés:

kukac7 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
kukac7 írta...

vf lav