2012. augusztus 10.

26

nincs semmi különös abban, hogy 26 éves lettem (ugyanitt köszönöm a sok aranyos köszöntést a világhálón. nagyra értékelem, mindenki nagyon cuki ilyenkor velem, de én valahogy sosem érzem jól magam ezen a napon. valahogy sosem sikerül olyanra amilyenre szeretném. nem tudom miért van ez. butaság. buta vagyok.)

reggel ugyanúgy felkeltem, ittam egy kávét, letekertem 5 km-ert 2 nagyanyai puszi miatt, aztán 5 kmert valami reggeli miatt. kihúztam itthon egyig, hogy nem ebédeltem, megjártam a postát 3 könyves borítékkal majd hazaérkezésem után bevágtam egy csomag chipset 1 perc alatt. felváltva dolgoztam és bámultam a tévét, óránkénti cigiszünettel, amikor is a gangon könyvet olvastam és kólát vedeltem. délután megnéztem egy filmet (Insomnia - Nolan rendezte) közben néha bealudtam rajta, egy sms-re keltem letekertem és beszélgettem az állomáson egy ismerősömmel akinek vittem egy könyvet, hazafelé énüzeneteket váltottam Tomival, aki a Sziget fesztiválra ment. igazából mindenki a Szigeten van én meg a gangról néztem a youtube-on a stream-et. közben csúcsra járattam a tavaly kapott lego kombájnomat. egy ideje már össze van szerelve, de most végre terepre vittem. sütött a nap én meg tologattam a fűben a járgányt. Robi szerint mehetek aratni élesben is. később sütöttem csirkefalatkákat és csináltam hozzá hasábburgonyát és fokhagymás mártogatós szószt és az egészet egyben megettem. izgultam főzés közben a svéd-magyar kézilabda meccsen, majdnem a tévéhez vágtam a majonézes flakont. megírtam 3 bulvár cikket és megválaszoltam pár ügyfélszolgálatos levelet és most 

órák óta Szendrői Csaba dalokat hallgatok a Soundcloudon. ő amúgy az Elefánt zenekar énekese. valahogy úgy érzem most ez illik a hangulatomhoz.

küldeném mindenkinek ezeket a dalokat mert igazán jók
http://elefantmusic.bandcamp.com/





kerülöd a napfényt
valahol a lábad sem éri a földet
pici ez a hely még
persze keksz az asztalon
és a szádba sörbet
nincs hely tovább
a lábadon dalol a sok lejárt erény
bezárt az éj szalon
bezárt az éj

cserepes a szádban

valaki egy házat épít a fo(k)gsoron
tele van a véred
törmelékkel játszol az asztalon
de úgysem éred el a mennyet már
régen bezárták
a kulcs a szívedben volt
azt meg úgyis kivágták már

ref:


kitakartak kitakartad a filmből a lényeget

kire néztél kire vágytál ki érzi az ízedet
annyira elbújtál hogy te sem tudod már
hogy épp merre jársz
csak abban reménykedsz hogy kiválaszt majd
az isten hogyha fejre állsz

itt van egy létra próbáld meg

lépkedj csak lépkedj felfelé
rajzolj ez szörnyet fogd rá
hogy tőle rettegsz és értem én
hogy úgyis meg próbálod érinteni a lábát
meg úgyis mindig lenyomják a sárba
a gyengét és a gyávát

ref:


kitakartak kitakartad a filmből a lényeget

kire néztél kire vágytál ki érzi az ízedet
annyira elbújtál hogy te sem tudod már
hogy épp merre jársz
csak abban reménykedsz hogy kiválaszt majd
az isten hogyha fejre állsz

1 megjegyzés:

Joe írta...

boltok xületéshnapot Q..Q