2012. augusztus 1.

jó reggelt Élet!

mostanság ez van repeatbe téve a legtöbbet. ugyanitt: nem tudok miről írni, nem tudom megfogalmazni igazán, hogy mi van velem. (ezért sincs értelmes post hetek óta, ez is ilyen nyafis lett. de én legalább nem tolom 0-24 ezt a közösségi csatornákon másoknak. tudom, hogy majd jobb lesz, de néha ki kell magamból írni) 




címszavakban kb ennyi a #story of my life:

még mindig főállást keresek, még kevesebb sikerrel mint amikor elkezdtem. már nincs olyan, amire ne jelentkeztem volna. visszajelzés az utóbbi három hétben egyáltalán nincs. megrekedtem. semmit sem érek az 5 év munka tapasztalommal, ahogy látom. már a teszkós melóra is jelentkeztem, de még oda se hívtak vissza. ma elküldtem egy eladói munkakörbe is jelentkezésemet. a fél állással elvagyok ugyan, bejárok dolgozni a céghez, csinálom ahogy eddig is, de úgy érzem nem jutok egyről a kettőre. 

ugyanitt lassan közeleg a szülinapom, és egyre közelebb járok a B oldalhoz, de semmi olyat nem tudok felmutatni, ami miatt bárki is azt mondaná, hogy "igen, íme egy felnőtt nő, aki érdemes bármilyen olyan társas kapcsolatra, ami megüti a komoly szintet". a pénzem sem tudom rendesen beosztani, de ettől függetlenül itthon ülni is utálok. azonkívül a mindegy minden elvet követem de közben meg félek a döntéseimtől és azok következményeitől. magamat sem értem meg igazán, nem is várhatom el mástól, hogy ő megértsen.

mivel nagyon sok szabadidőm szabadult fel, így ha tehetem koncerteken ugrálok, fröccsöt iszom és a barátaimmal lógok. sok ülök a sétányon a padoknál, mint a nyugdíjasok és a szökőkútnál reggelizem ha úgy van. múltkor majdnem szórtam a galambok elé morzsákat is, de ezt inkább elvetettem, mert ez már mindennek a netovábbja lenne!

sokat ér a nap, így jó barna vagyok és még mindig van egy hónap a nyárból. csomót olvasok napsütésben hunyorogva, sok könyvet rukkolok/happolok és reménykedek, hogy hamarosan minden jobb lesz. 

szóval várom a happy endet, azt a fajtát ahol a jók győznek, és elnyerik méltó jutalmukat.  

közben meg tudom, hogy még mindig kibaszottul naív vagyok. nincs happyend

jó reggelt élet, jó reggelt álom
nem lehetsz már többé a párom
csalfa véget ér a játszma
bolond tündér, írd meg hátha

képet festek, vágyat sírok

verset most már újat írok
kedvenc bűnöm, hogy te lettél
soha többé nem nevettél

hideg a reggel, forró a kávé

megmondtam már nem leszek másé
táncolunk és szaladnak az évek
tudnod kell, szeretlek téged

Nincsenek megjegyzések: