2009. augusztus 28.

Comment please!

Kedves Idejáró Blogolvasók! (héy van ilyen egyáltalán ?? O_O )

Most már tudtok kommentet írni. Csak addig ügyeskedtem még beállítottam azt a nyamvadt kommentezést :) Igaz előreugró ablakban működik, nem beágyazva mint mondjuk Zsuzsánál van, de legalább megy :)

Ahhoz hogy tudj kommentálni, keresd a komment részt a cím mellett. Nyomj rá és a felugró ablakba pötyögd be a mondandódat. Ha ezzel megvagy válaszd ki a név/url részt a pöttyel, és írd be a neved, és ha van honlapod vagy mondjuk saját blogod vhol akkor annak a linkjét. De ezt nem kötelező. Ha látni akarod hogy fest majd a kommented a blogomban, nyomd meg az előnézetet, ha elégedett vagy küld el a hozzászólás szaporán.

Lehet persze névtelenül kommentálni, de azért ha szeretném tudni hogy ki van, legyen benned annyi, hogy vállalod a neved / arcod stb..stb... Nem szeretnék álmatlan éjszakákat abból kifolyólag, hogy azon agyalok hogy ki és mit szólt hozzá névtelenül. Jobb neked is ha nem vagyok álmatlan, mert rosszul jársz ha összefutunk és rájövök, hogy miattad nem tudok aludni :P Hidd el, csúnya dolgokra vagyok képes kialvatlanul és nyűgösen! Wehehehehehe!

SZÓVAL NYOMJÁTOK AZOKAT A KOMMENTEKET! ITT IS GYŰLJENEK :)

UI: Íme egy kis képsegítség , katt rá és nézd meg ha nem érted hogy mi és hogy is van a komment mezőben!


5 megjegyzés:

zöldhegyi írta...

Tök jó ez a kommentbox :]

(L)(K)({)KAR :D

Barbi írta...

Szijjja Csájjje! :)
Szorgalmasan olvastalak ám itt is! :) de látom, vasárnaptól előreláthatólag lesz ismét HD. Hiphiphurrááá! :D
Úgy láttam, dolgoztok ezerrel holnap. Sok sikert a teszteléshez! :)
puszillak.

b.brigi19 írta...

Szió Anett!
Én is olvastalak,bezony:)Remélem hamarosan újra lesz HD,nekem is nagyon hiányzik már:( Nagyon tetszik a hajad!Szép estét!Puszi neked!

syloff írta...

Szia Csajszi! Olvastalak ám eddig, csak nem tudtam kommentelni, de végigolvastam minden bejegyzést. Nagyon szép lett az új hajad, nekem olyan, mintha kleopátrás lenne, de jól áll. A képen meg olyan vagy, mint egy antik baba:) Egyszóval széééép:) És örülök hogy Sammy még mindig oda meg vissza van érted. Puszmák!

Ja Sissy voltam:D

Ildi írta...

Hehe, ezt is megértük. :P Ezentúl itt fogok nyomulni! :D Meg lehet twitteren! ;) Pusszantlak!