2009. augusztus 28.

Könyvbuzi vagy -e ?

Ne engedjetek a libri.hu, bookline.hu, és egyéb hasonszőrű oldalak közelébe. Megint elbasztam több mint 10.000 forintocskát mert nem bírtam ki és csak kattintottam rendeltem és csak rendeltem :)

Jó jó az mentségemre szolgál hogy akció volt, és ezek a könyvek nem kölcsönkérhetők az ismerősöktől, és úgyis érdekelnek már egy ideje, meg most könyvböjtön voltam egész júliustól augusztus 27-ig szinte (vazze az a fél nyár ám) és csak 10 előjegyzettem van de azok nem érkeznek még meg most csak napok/hetek/hónapok múlva. Ami viszont örvendetes hogy kedden fizu és lesz money, és mehetek a könyvekért majd vmikor azután ha pénzmaghoz jutottam :) Bazz mennyi indokot tudtam felsorolni mentségül a könyvmániámra. Eskü mint egy elvonón lévő alkoholista aki megfogadja, hogy nem ám, richtig nem iszik, de stikában húzza a laposüveget a zakózsebből elő amikor nem figyelnek :)

Van a könyvek között 2 vámpíros, 1 szerelmes, 1 történelmi, 1 bulváros, 1 filmetforgattakbelőledemégnemláttam típusú.

Szóval könyvek lesznek, úgyhogy anyu ajándéka a szülinapomra kapott könyvespolc érik nagyon mint barack a fán. Amúgy meg láttátok hogy milyen hajam lett? Nesztek egy fotó a fejem ne nézzétek, az béna szokás szerint.


Amúgy végülis nem lett sokkal rövidebb, de itt még össze volt fogva hátul, úgyhogy úgy tűnik mintha bubifazonra vágattam volna :D Trükkös nagyon. Fotós Dávid szerint úgy nézek ki mint egy párizsi lány (aki nem mellesleg béna bikinicsíkokkal és önértékelési zavarokkal küzd)

Viszont az én drága Édesem még mindig szeret így is aszondta. Nekem is meg kéne szeretnem magamat eccer végre. Nah jó ennek kifejtését hanyagolnám így 1:09-kor. Délután working és addig még sokat kell aludni és szépeket álmodni! Nektek is azt kívánok! Mármint álmot, melót kevesebbet péntek révén.

Bazz gyertek ide, és lőjjetek le. Ágyúval, vagy vmi aknavetővel.
Nem rendelhetek több könyvet!

SOHA!


( vagy legalábbis addig amíg ki nem olvastam a várólistásokat az a közel 20 ööö inkább közel 30 darabot ami itthon vár rám )

1 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.