2009. augusztus 27.

Nem azért szeret az ember valakit, mert az tökéletes. Annak ellenére szereti, hogy nem az.

Senki sem tökéletes. Mindenkiben van hiba. De azt hiszem 23 évesen tudom tolerálni az embereket. Haladás nem?

Nem szokott elszakadni a cérna sokszor, nem üvöltözök, és nem akadok ki minden apróságon amit az emberek, családtagok, szeretteim tesznek. Ez az időszak elmúlt. Persze van, hogy zavarnak dolgok, de ezekről nem szokott senki sem tudni mert az egész annyit sem ér, hogy leírjam őket vagy vkinek elmondjam. Nem mintha, ilyenről lenne most szó, csak úgy eszembe jutott.

Lehet hogy felnőttebb lettem? Azt hiszem igen! Bár azért még mindig akadnak időszakok amikor bárki fel tud / ki tud idegelni a baromságaival. De ezeken is igyekszem túl tenni magam :)

A tökéletességről meg még az jutott eszembe, hogy Dávid megérkezetta GT-ből és elkezdtünk MSN-ezni. Közben lezuhanyzott, evett és dumáltunk folyamatosan. Aztán beírtam hogy pill. dota :P

Erről azt kell tudni hogy játékra hívták ki, és nem egy pillanat hanem minimum 1 esetleg 2 óra amíg újra írni fog hiszen game közben nem látja az MSN-t sem, meg hát úgyis arra figyel. Én meg válaszoltam hogy nyugodtan játsszon csak, engem nem zavar. 1 óra múlva kábé visszakérdezett, hogy biztosan nem zavar? Ha ilyen dolgokon akadnék ki, és tüntetőleg besértődnék nem lennék vele. előrébb, és nem lennék egyáltalán vele. Engem ez nem zavar. Nekem is van függőségem. Nem is kevés :D Ebben a kapcsolatban arra mennék inkább rá, hogy elfogadjam a másikat. Az előző hosszú hosszú kapcsolatomban ez nem ment igazán. Egyik részről sem, én is hibás voltam, és ő is. Nem vagyok én sem tökéletes, sok hibám van. Tudom én ezeket, és igyekszem változtatni.

Most ezek a hibákat nem szeretném újra elkövetni és ezáltal eljutni egy pontra ahonnan már nincs visszaút. Ez nem azt jelenti, hogy minden felett szemet hunyok, de próbálom értelmesen felnőtt ember módjára megbeszélni a dolgokat. Tolerálom a másikat, és megértem a dolgokat, hiszen fontos nekem. Azt hiszem jó irányban haladunk Dáviddal. Szeretem. That's all :)


" A szeretet a partnerünk minden hibájának az elfogadását jelenti. Az igaz szeretet jobbá tesz minket, mint amilyenek anélkül az ember nélkül lennénk. "

Michael Newton


Nincsenek megjegyzések: