2009. augusztus 27.

Tárgyfelvétel

Kiszolgálóhiba történt az alkalmazásban...Futásidejű hiba....

Ezek a mondatok, amiket nem szeretek olvasni tárgyfelvétel közben :S Noh de nem tartott sokáig a bosszankodás mert megjavult a neptun és felvettem a tárgyaimat.

Kíváncsiak vagytok milyen fenséges előadásokon kell részt vegyek?

- Szemiotika
- Műfaji elemzés
- Az amerikai irodalom magyar fogadtatása
- Őstelevízió, neotelevízió
- A kommunikáció kutatás módszertana
- A kommunikáció színterei
- Médiagazdaságtan
- A médiaműfajok elemzése

és van egy kommunikációs különf eladatom ami beadandós, mint előző félévben a lapszemlés cucc :] Azt hiszem ezt a félévet is szeretni fogom. Győrffy tanárúr 2 tárgyamat is fogja tanítani (őstv,neotv, plusz médiaműfajok ismeretét) ő nagy arc, előző félévben is bírtam a tárgyat amit oktatott, akkora szövege van hogy beszarás :D A suli egyébként elég laza lesz, szeptemberben csak 1x kell bemennem ,októberben 2x, novemben is 2x, és december közepén 1x. Gyorsan el fog telni és mindjárt vizsgaidőszak lesz. Kemény.

Időközben voltam a fodrászomnál is Pesten, taliztam Bigával unokatesómmal aki szintén ott dolgozik a Szép-Lak szépségszalonban. Jó sokat dumáltunk, és fél 3 felé elindultunk haza, Ági a fodrászom hazahozott kocsival úgyhogy tök jó kis napom volt. Itthon felvettem ugye a fent említett tárgyakat és közben Dávid is hazaért a gólyatáborból úgyhogy végre elérhető "net" közelben van. És nemsokára úgy néz ki látom is.

Szép délutánt nektek!

Nincsenek megjegyzések: