2009. augusztus 27.

Zene komment miegymás

Kurvára zavar a zene?

Egy gombnyomással kikapcsolhatod. Igenigen. Az én ízlésemet tükrözni, nekem tetszik hogy itt szól, úgyhogy kuss :D Tudom hogy meg lehet csinálni hogy ne szóljon automatikusan, de én már csak ilyen idegesítő lányka vagyok ^^

Nem tudsz kommentálni?

Már dolgozom az ügyön, hogy lehessen. Fasz se tudja miért nem lehet. Én sem tudok a saját blogomba kommentezni, de rájövök győzök és lesz komment funkció.

Zavar, hogy hülyeségeket írok? Netán tetszik a blog?

1. Ha nagyon zavar ott fent van egy x gomb, lehet kilépni. Visszalátogatni akkor érdemes ha te is annak tartod ;) Semmi sem kötelező! Ugye ugye!

2. Ha tetszik annak csak örülni tudok. Nemrég indítottam, 3 éve máshol blogoltam (http://blogok.hotdog.hu/zakkant) de ott most szerverleállás miatt szünet van (hüpphüpp) , úgyhogy a bejegyzéseim nagy részéért csak imádkozni tudok hogy visszakerüljenek oda újra.

Imádkozz te is értem! ÁMEN!


UI: Sorry a vulgáris szavakért, anyám szappannal fogja kimosni a számat ha ezt nem alszom ki magamból. Nem is tudom, hogy honnan a faszból francból jönnek ezek most így hajnali 1-kor.

1 megjegyzés:

Rabo Karabekian írta...

azért majd dove szappannal legyen az a mosás, mert az nem szárítja a bőröd mintaszappan