2009. augusztus 26.

Soha ne add fel, csak ha elég bélyeg van rajta :)

Ez egy jó mottó, azt hiszem :) Mi sem adjuk fel. És úgy érzem hogy a megrögzött HD felhasználók sem :) És ez jó! Annyi aranyos mailt kaptunk a hianyzikahotdog@hotdog.hu - ra hogy hűha. Teljesen el is érzékenyültem tőlük ^^És nem csak én hanem szerintem a többiek is :) Sok kedves mondat jött, és küldtek nekünk sok sok kitartást :) Kell is azt hiszem! Nem egyszerű ez az egész, de tényleg muszáj kitartani és újraépíteni a dolgokat.

A mai napomról annyit hogy egész gyorsan eltelt :) Délután 1 felé hazajöttek anyuék, segítettem kiterigetni neki, aztán voltam a boltban is. Vettem chipset és csokit, meg egy gyrsot mert nem is reggeliztem igazán. Szóval az nagyon jól esett :)

Délután MSN-en szólt bondika hogy nézzek HD nyitót. És lett is oldal, fel is ugrottam a chat-re és csevegtem egy két függő doggerrel :D Élmény volt tényleg , sok kedves visszajelzés jött.

Dáviddal sikerült beszélnem délután, azt mondta hogy nem akarja elkiabálni de hamarosan látom őt majd. Jaj ennek úgy örültem, mint egy falat kenyérnek. Hiányzik nagyon ám. Rossz ez a nagy távolság, meg az is hogy most alig tudok róla vmit. Jól érzi magát a Gólyatáborban, tegnap este volt Belga koncerten, megy a szervezés ezerrel és szombaton haza is jön elvileg. Addig meg még maradt a napi 1 teló, és néhány aranyos szerelmes levél iwiw-en amikor géphez jut.

Fél 7-re felszaladtam a kozmetikusomhoz, akivel jót dumáltam még a gyantázás után XD aztán hazafelé taliztam Estonnal, meg Dorinával a házuk előtt és ott is beszélgettem egy kicsit. Anyám csodálkozott is hogy hol vagyok mert majdnem rámsötétedett. Este itt volt István Robi haverja, és a teraszon dumálgattunk kóláztunk és vacsiztunk dohányoztunk. Megint voltak sztorik, szokás szerint. Sokat lehet itthon röhögni. És erre a legjobb hely a gang :]

Most megyek és megpróbálkozom az alvással, mert reggel kelhetek fel hogy felvegyem a tantárgyaimat, aztán irány a fodrászat és lesz végre szép hajam ;)

A nap okossága még pont idevág, Dávid kedvenc mondása :

A lényeg a lényeg ragadjon a bélyeg

Nincsenek megjegyzések: