2009. augusztus 26.

" Nem az számít, hogy milyen munkát végzel, hanem az, hogy mit gondolsz róla. "

Egy telefonbeszélgetés rávilágított arra, hogy legtöbb embernek a legfontosabb az életében a munkája. Jelen esetben arról van szó, hogy Zsuzsa (csoporttársam) hívott fel kétségbeesve, hogy nem tudja felvenni az egyik tárgyat velem együtt mert a munkahelyén nem néznék azt jó szemmel ha ő az őstelevízió,neotelevízió tárgyat hallgatná a sajtótájékoztató mint információforrás helyett. És én ezt teljes joggal meg is értem. Fontos a munkahelyén, hogy az irányban tanuljon tovább, amiben dolgozik, és ami szükséges neki. Mert ha nem azt csinálná, nem néznék jó szemmel. És ez problémát jelentene később.

Nekem most főleg fontos a munka, mert hát ilyen kilátástalan helyzetben vagyunk, hogy nem tudom az oldalt használni, így nem tudok rajta tevékenykedni. Jó hírek vannak azonban, úgy tűnik hogy lesznek visszamenthető dolgok, és már üzemel az alternatív nyitóoldal, amin én is ott vagyok :D Bár tudnám miért nincs dekoratív fejem XD Remélem hogy hamarosan visszaállunk és nem kell mindenkinek az én hülye fejem néznie :D

Rájöttem hogy így kicsit szarul látszik, íme egy jobb formátum :)


De kábé ahogy a szöveg is szól így érzem magam. Mert nekem a HotDog az életem része is. A barátaim, ismerőseim nagy része ott is fent van. Sokuk blogját ott olvasom, az enyémet is ott írom (meg most itt is) és igen mindenki hiányzik onnan. Meg az egész HotDog millió. A hülye fórumosokkal, a beszólogatós Ordibáldásokkal, a sok ügyes magazinszerkesztővel és híreivel, a kedvenc barátkák blogjaival, a körkérdésekben olvasott marhaságokkal együtt. A színes és sok mindent tartalmazó nyitóoldallal, a sok szuper profillal, meg üzenettel. De ha minden jól megy (mert most úgy tűnik) akkor lesz oldal hamarosan. Addig meg lehet chatelni ezen az alternatív oldalon, ahová engem is kiraktak :D LOL!

Leléptem a kozmetikusomhoz. Rám fér már XD

Nincsenek megjegyzések: