2009. augusztus 26.

Ne utáld magad már reggel. Aludj délig.

Sikeresen majdnem délig aludtam az ágyamban. Fél 10-kor egyszer felriadtam és őrült módon elkezdtem agyalni hogy aznap mivel is kell foglalkozzak, mi dolgom van. Eszembe jutott hogy: Úristen el felejtettem kitenni a Startlapra a Csajok cikk linket és szerda van nincs még lecserélve a dia a Jambának.

Aztán gyorsan rájöttem, hogy még mindig karbantartunk úgyhogy se dia, se cikkek. 10 percig tartott ezután visszaaludnom mert felzaklattam érzékeny kis lelkemet korán reggel :S

Most meg már dél van, ideje meginnom a kávémat főleg ha már a reggeli is megvolt. Kint megint dögmeleg van, ki sem kell mennem innen is látom. A kutyák tök aranyosan döglenek az árnyékban :)

Délutánra kaptam Edinától egy kis munkát (be kell nézzek az egyik üzletbe neki papucsért) aztán este kozmetikushoz megyek, és el is telik a nap. Most legalább van időm olvasni napközben is. Meg leírni az olvasási élményeimet. Azt hiszem ezekkel fogok foglalkozni az elkövetkezendő napokban.

Meg blogolok rendületlenül, mert szükségem van az írásra. Azt tudom hogy legalább már néhányan tudják a blogom elérhetőségét úgyhogy tudnak olvasni. Bár kommentelni sem nehéz ám (ez Sziszinek szól :P Keresd a 0 comment feliratot a cím mellett és kattints rá majd írd be amit akarsz és küld el) Mennie kell elvileg :]

Noh most elszaladok kávézni a teraszra egy könyvvel aztán elvégzem amire Edina megkért.

Puszkány nektek!

Nincsenek megjegyzések: