2009. december 18.

9 nap :)

Már csak 9 nap és végre látom Dávidot. El sem hiszem. Ahogy telnek a napok egyre jobban hiányzik. Rossz érzés az, hogy hiába egy országban élünk még sincs az, hogy gyorsan átszaladok hozzá és jól megölelgetem, vagy ő engem és máris szebben indulna a nap.

Úgy látszik ez a blog, egy hiányblog funkcióként üzemel mostanság :) Van aki gasztro blogot vezet, könyves blogot, pina blogot én meg hiány blogot. Ez jutott :D

Vizsgákkal jól állok, igaz ez a félév nem lesz olyan fényes mint az előző de a lényeg hogy lassan de biztosan túl vagyok rajta. És ez nyugalommal tölt el.


1 megjegyzés:

Morphine Kisasszony írta...

szia,
öhm.. nem akarok ám okoskodni, de szerintem jobb az, ha távolság választja el a két felet.

Ha igazán szeretitek egymást, úgyis kiállja a kapcsolat, viszont ha 2 km van közöttetek, esélyes, hogy nagyon hamar egymás idegeire mentek, ez tapasztalat.
Áh, sosem jó az embernek az, ami van (: