2009. december 24.

Christmas is all around

Van karácsonyfám amit anyu behozott a szobámba, de úgy hogy én csak jóóóóóó sokkal később vettem észre mikor be akartam menni vmi cuccomért. Hopppá! Meglepődtem és szép is lett :)

Az ajándékok mindegyike is itt áll becsomagolva. Anyu, hogy tudta hogy nem fogok ráérni, és nem is lesz kedvem időm energiám arra hogy csomagoljak bármit is. Gondolatolvasó tehetséggel és nem mellesleg kreativitással van megálva. én hogy a faszba nem örököltem ezt?

Emellett volt még ma sok nevetés, némi eső, napsütés egy szál se de a hangulatot még ez sem rontotta el :) lehet hogy azért mert ennyire itt van a karácsony. nem volt stressz, nem volt a melóhelyen semmi feszkó, évvégi utolsó nap hangulat volt tökéletes nyugalommal. délután kikapcsolódás hegyek a barátnővel akivel kábé 1 nézésből megértjük egymást, és ugyanarra gondolunk pedig elég keveset látjuk mostanság egymást. tényleg mi lenne 1 városban élnénk? katasztrófa :D se nem dolgoznánk normálisan, se nem tanulnánk hiszen lekötnénk egymást a sok jövés menéssel az fix.

itthon is jó hangulat volt, karácsony előtti bebaszás is esedékes volt. nem nyugi nem az én részemről! én nem ittam csak 1 pohár malibu kólát, azt is csak úgy mentettem gyorsan gyorsan amíg még volt.

1 valami rondított bele a nap befejezésébe, de erről még itt sem vagyok hajlandó írni mert csak felbaszott és dühített rendesen. Egyes emberek még mindig idióták és semmit sem változnak, vagy direkt nem akarnak, csak csak egyszerűeh hülyék :D

Jah és bejelentem Dávid kiszeretett belőlem. Most már más köti le a gondolatai nagy részét. Nem bírok versenyezni egy 3D-ben látott mozifilmmel úgy érzem :) James Cameron elmehet a rákba de tényleg!

Nincsenek megjegyzések: