2010. november 21.

most jó

néha egy dal úgy be tud találni, hogy jaj....

tessék ezt meghallgatni és elolvasni a dalszöveget mellé, mert kábé most ez teljesen tökéletes en kifejezi a hangulatom. ( meg lusta dög vagyok blogbejegyzést írni, meg minek is?)

amúgy kicsit fájdították a szívemet tegnap/tegnapelőtt, talán ezért ez az egész szar érzés. de már tudom hogy a szívfájdalmak is elmúlnak és aztán minden jó lesz (egyszer biztosan).


Ez meg itt a dalszöveg:

Most érzem, hogy jó,
Már érzem, hogy jó,
Egy kicsit várj, még ne mozdulj,
Ez így jó, most olyan jó.

Hallom a hírt, holnap itt a vég.
Nem hiszem el, most mégis elfutnék,
De mozdul a vágy, lassan elolvad már a világ.
Oh, én nem tudom, hogy ki,
Miért vagy és meddig még!

Most érzem, hogy jó….

Nem vagyok már
Se tiszta, se hófehér.
Nem vagyok boldog,
De boldogtalan se még.
De mozdul a vágy, lassan elolvad a világ.
Oh, én nem tudom, hogy ki,
Miért vagy és meddig még!

Most érzem, hogy jó….

Sajnálom, hogy ennyire szeretlek,
És sajnálom, hogy te nem,
Sajnálom, de nem szégyellem,
Hogy tetszettél nekem.
Sajnálom, hogy amikor kérdezted,
Én rögtön azt mondtam: igen!
Sajnálom, hogy amikor jó volt,
Én őszintén élveztem.
Sajnálom az orrom, a hajam,
Hogy nem hosszabb vagy rövidebb.
Sajnálom, hogy én csak én vagyok,
Majdnem az, de csak majdnem.
Én kölcsönadtam játszani,
Te meg elhagytad a szívem,
Sajnálom, de egy kis időre,
Most jobb, ha elteszem….
Sajnálom, hogy ennyire szeretlek,
És sajnálom, hogy te nem… sajnálom….
De leginkább csak neked kéne sajnálnod,
Hogy mindebből nem érezhetsz semmit sem!

Nincsenek megjegyzések: